styrkefremgang gået i stå


a_andersen
 Share

Recommended Posts

Hey derude,

Er gået i stå mht. til styrkefremgang, er simpelthen faldet ned i et hul, som jeg ikke kan komme op af, og det har stået på i knap 2 måneder.

Derfor har jeg spurgt min lokale fitness-instruktør om vejledning, og han sagde jeg skulle "chocke" mine muskler. Han foreslog, at kører programmerne bag fra, for så at lave noget anderledes, som min krop ikke er vant til.

Nogen erfaringer med dette, eller er det blot et dårligt råd ?

Håber nogle kloge hoveder kan hjælpe :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey derude,

Er gået i stå mht. til styrkefremgang, er simpelthen faldet ned i et hul, som jeg ikke kan komme op af, og det har stået på i knap 2 måneder.

Derfor har jeg spurgt min lokale fitness-instruktør om vejledning, og han sagde jeg skulle "chocke" mine muskler. Han foreslog, at kører programmerne bag fra, for så at lave noget anderledes, som min krop ikke er vant til.

Nogen erfaringer med dette, eller er det blot et dårligt råd ?

Håber nogle kloge hoveder kan hjælpe :bigsmile:

Lyder mærkeligt..

Hvordan har du trænet de sidste par måneder og er det i alle øvelser du er gået i stå??

Link to comment
Share on other sites

Det er da ikke så mærkeligt, at din fremgang er gået i stå, det gør den da for alle. der kan nemt gå flere måneder uden fremgang men bare rolig den skal nok komme.

bare fortsæt træningen selv om det er nu det ikke er sjovt. det er på det her tidspunkt at de fleste stopper med at træne, det er jo sjovest og mest motiverende når der er fremgang.

Link to comment
Share on other sites

Det er da ikke så mærkeligt, at din fremgang er gået i stå, det gør den da for alle. der kan nemt gå flere måneder uden fremgang men bare rolig den skal nok komme.

bare fortsæt træningen selv om det er nu det ikke er sjovt. det er på det her tidspunkt at de fleste stopper med at træne, det er jo sjovest og mest motiverende når der er fremgang.

dårligt råd efter min mening, du aner ikke hvordan manden træner jo. Om han bare er typen der kører all out hele tiden, eller han kører med fast progression..

Link to comment
Share on other sites

ja men det er da flot, hvordan kan det nu være et dårligt råd, at han bare skal fortsætte med træningen.

du har dit råd og jeg har mit, så kan manden jo selv bestemme hvad for et af rådene han vil følge.

Edited by jka
Link to comment
Share on other sites

ja men det er da flot, hvordan kan det nu være et dårligt råd, at han bare skal fortsætte med træningen.

man kan lige så godt lade være med at komme med råd herinde, for der er sku altid nogen der tror de er så meget klogere.

det kunne måske tænkes at eneste grund til han er gået i stå er at han kører uden progression, men bare kører all out hver gang. Kan da så sagtens være at han kommer videre igen, men ville gå betydeligt hurtigere hvis han feks gik 10 kg ned og så steg langsomt igen, for højst sansynligt og komme op og køre med tungere vægte end nu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share