hvor køber man kettlebell?


Guest SNF
 Share

Recommended Posts

Det er ikke noget smukt syn med en 8 kg :blush: , turkish getup bliver alt andet end en fornøjelse :crazy: Det kommer til at gøre ondt i min skulderen fordi den er for tung :wink:

Der er andre øvelser som jeg godt kan lave med 8 kg :bigsmile: .

Har ikke prøvet det så mange gange, men synes det er ganske fornøjelig, men de lægger jo desværre ikke rådighed i gængse motionscentre.

Hvis det kun er til øvelser som TGU, eller military press, at 8 kg er for meget, så er en normal håndvægt lige så fin. Eller tag en 5 liter dunk med vand.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det kun er til øvelser som TGU, eller military press, at 8 kg er for meget, så er en normal håndvægt lige så fin. Eller tag en 5 liter dunk med vand.

Fuldstændig enig.

Har desuden lige luret i din log, og så svag er du altså ikke!! Det ville være rent spild af penge i mine øjne at gå efter noget under 8kg for dig, og jeg tror faktisk at du ville nemt efter kort tid kunne komme op på 12kg. Du skal også huske der er noget teknik i KB øvelserne, så specielt noget som TGU's er svære i starten før man lige har lært det. Kan i øvrigt stærk anbefale Pavel's "From Russia with Tough Love - Kettelbell Workout for a Femme Fatale." Ikke så meget fordi den er skrevet til kvinder (og i øvrigt indeholder et udemærket begynderprogram), men fordi der står de fleste KB øvelser man vil nogensinde komme til at bruge beskrevet med tekst og billeder på rigtig god måde..synes faktisk den var bedre end "Enter the Kettlebell".

Link to comment
Share on other sites

Fuldstændig enig.

Har desuden lige luret i din log, og så svag er du altså ikke!! Det ville være rent spild af penge i mine øjne at gå efter noget under 8kg for dig, og jeg tror faktisk at du ville nemt efter kort tid kunne komme op på 12kg. Du skal også huske der er noget teknik i KB øvelserne, så specielt noget som TGU's er svære i starten før man lige har lært det. Kan i øvrigt stærk anbefale Pavel's "From Russia with Tough Love - Kettelbell Workout for a Femme Fatale." Ikke så meget fordi den er skrevet til kvinder (og i øvrigt indeholder et udemærket begynderprogram), men fordi der står de fleste KB øvelser man vil nogensinde komme til at bruge beskrevet med tekst og billeder på rigtig god måde..synes faktisk den var bedre end "Enter the Kettlebell".

Så læs ETK igen :tongue:

Skrev faktisk i en pm til SNF at jeg for under 2 mdr siden ikke kunne lave andet end halve TGU med en 16kg og idag bruger jeg en 24kg. Så tror også en 8kg vil gøre underværker.

Vil anbefale at følge denne step by step guide, gjorde jeg selv med success.

http://link.brightcove.com/services/player...ctid=1137895780

Link to comment
Share on other sites

Så læs ETK igen :tongue:

Skrev faktisk i en pm til SNF at jeg for under 2 mdr siden ikke kunne lave andet end halve TGU med en 16kg og idag bruger jeg en 24kg. Så tror også en 8kg vil gøre underværker.

Vil anbefale at følge denne step by step guide, gjorde jeg selv med success.

http://link.brightcove.com/services/player...ctid=1137895780

ETK er fin nok, men From Russia with Tough Love har flere forskellige øvelser og anderledes beskrivelser. Men jeg har en ide om at den har du ikke læst :wink:

Og ja, som sagt teknikken spiller jo en del, jeg startede på 12kg, gik ret hurtig op på 16kg, og så 20kg, og nu 24kg.

Link to comment
Share on other sites

ETK er fin nok, men From Russia with Tough Love har flere forskellige øvelser og anderledes beskrivelser. Men jeg har en ide om at den har du ikke læst :wink:

Og ja, som sagt teknikken spiller jo en del, jeg startede på 12kg, gik ret hurtig op på 16kg, og så 20kg, og nu 24kg.

Jo har læst den og var gun fis. man har jo lov at have sine egne foretrukne;-)

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg vil foreslå at du får dig noget instruktion. De fleste piger kan håndtere 8kg efter et par gange. tag forbi hardcore i fitness.dk eller mit hold om lørdagen i CSA. Så skal du nok få styr på den uden skuldersmerter eller lignende.

Link to comment
Share on other sites

nipponsport?

hvilke kettlebells sælger de? og hvor store har de?

se på deres hjemmeside. Det er nogle vægte af mærket Alex. de er lidt billigere en hos www.kettlebells.dk men de er dårlige at snatche/cleane med fordi håndtaget sidder tættere tæt på kuglen hvilket især er et problem med de større modeller.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
jeg har selv købt nogle gange hos *** de kan skaffe op til 52 kg. og har nogle af de billigste priser jeg har kunne finde i dk.

Og de bells jeg har fået er i rigtig god kvalitet.

Læs venligst reglerne, Martin.

Regler

Nedenfor er en vigtig én:

7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share