Danske bøger om BB og styrketræning


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Jeg søger hjælp til at finde nogle bøger om BB og Styrketræning, på dansk. Det hænger sammen med at jeg ofte instruerer folk angående kost/træning osv, men da jeg er af det princip at hvis jeg skal forklare en uvidende om et emne ang. BB så skal det sgu gøres ordentlig så vedkommende ikke løber med en halv vind. Det tager som regel lang tid, virkelig lang tid. Og det har jeg ikke tid til, så istedet er jeg begyndt at låne folk de bøger jeg har om BB og styrketræning.

Problemet er dog at bøgerne er på engelsk og hvis man ikke lige er bekendt med engelsk BB terminologi så er der sateme mange mystiske ord. Og så bliver jeg jo nødt til at starte forfra med at forklare hvordan det hele hænger sammen.

Så er der nogen som kender nogle gode danske bøger om bodybuilding og styrketræning. De må gerne være lidt hardcore, uden en masse fitness Bullshit.

Jeg startede nemlig med at købe en dansk video som hedder "New Level" med Lars Vagn Jensen og Henrik Ravn, som lovede følgende:

- Kost- og ernæringtips

- Gode råd om træning

- Cardiotræning

- Private optagelser

- Vagns frie poseringsprogram

Det er fandeme den dyreste reklamefilm for Twinlab jeg nogensinde har købt (heldigvis også den eneste).

Den kan ikke anbefales til andet end folk med for mange penge og 50 min til overs som de vil forsøge at spendere på den kedeligste måde. Den er købt hos Bodycore.dk.

Det er ikke fordi at Lars Vagn Jensen ikke er beundringsværdig, han er en af vores bedste bodybuildere. Men den film er simpelthen vand ved siden af de træningsvideoer man kan købe i USA.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Har selv filmen og det er noget forbandet  lort.

Den er kun lavet hvis man godt kan li at glo på folk der træner.

 LAD VÆRD MED AT KØBE FILMEN !!!!  Den koster over 200 kr plus porto og pis.

Filmen egner sig ikke til hardcore bodybuildere og nybegyndere og fortæller ikke en skid(  Muligvis bøsser som tænder på store på store muskler)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share