Program som supplement til håndbold


Jacky
 Share

Recommended Posts

Selve ugen.

Mandag

Selve håndboldtræningen

Squat | 10reps * Xkg. - 8reps * Xkg. - 6reps * Xkg. - 6reps * Xkg.

Goodmornings | 10reps * Xkg - 10reps * Xkg - 8reps * Xkg. - 6reps * Xkg.

Bænkpres | 10reps * Xkg. - 8reps * Xkg. - 6reps * Xkg. - 6reps * Xkg. - 6reps * Xkg.

BOR | 8reps * Xkg. - 6reps * Xkg. - 4reps * Xkg. - 4reps * Xkg. - 4reps * Xkg.

Standing Calf-raises? (Har ikke helt besluttet mig, om jeg vil have den med, need help here) | 5set x 10 reps x 140-200kg (dagsform)

Lige mavebøjninger med vægt (Jeg har ikke besluttet mig for set/rep, need help here)

Skrå mavebøjninger med vægt (Jeg har kke besluttet mig for set/rep, need help here)

Intervaltræning.

Tirsdag

Cirkeltræning

Hvis i er interreseret efter at se selve cirkeltræningen, så kan jeg PM det til jer.

Onsdag

Selve håndboldtræningen

Squat | 10reps * Xkg. - 8reps * Xkg. - 6reps * Xkg. - 6reps * Xkg.

Goodmornings | 10reps * Xkg - 10reps * Xkg - 8reps * Xkg. - 6reps * Xkg.

Stem (Millitary Press?) | 8reps * Xkg - 6reps * Xkg. - 4reps * Xkg. - 4reps * Xkg.

Frivend | 6reps * Xkg. - 5reps * Xkg - 5reps * Xkg. - 5reps * Xkg. - 4reps * Xkg. - 4reps * Xkg.

Standing Calf-raises? (Har ikke helt besluttet mig, om jeg vil have den med, need help here) | 5set x 10 reps x 140-200kg (dagsform)

Lige mavebøjninger med vægt (Jeg har ikke besluttet mig for set/rep, need help here)

Skrå mavebøjninger med vægt (Jeg har kke besluttet mig for set/rep, need help here)

Løb, intervaltræning foretrukket.

Torsdag

Cirkeltræning

Hvis i er interreseret efter at se selve cirkeltræningen, så kan jeg PM det til jer.

Fredag

Selve håndboldtræningen

Squat | 10reps * Xkg. - 8reps * Xkg. - 6reps * Xkg. - 6reps * Xkg.

Goodmornings | 10reps * Xkg - 10reps * Xkg - 8reps * Xkg. - 6reps * Xkg.

Bænkpres | 10reps * Xkg. - 8reps * Xkg. - 6reps * Xkg. - 6reps * Xkg. - 6reps * Xkg.

BOR | 8reps * Xkg. - 6reps * Xkg. - 4reps * Xkg. - 4reps * Xkg. - 4reps * Xkg.

Standing Calf-raises? (Har ikke helt besluttet mig, om jeg vil have den med, need help here) | 5set x 10 reps x 140-200kg (dagsform)

Lige mavebøjninger med vægt (Jeg har ikke besluttet mig for set/rep, need help here)

Skrå mavebøjninger med vægt (Jeg har kke besluttet mig for set/rep, need help here)

Intervaltræning.

Jeg er dog ikke sikker på mavetræningen & standing calf-raises, kritik ønskes ligeledes på resten af det hele (:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg lige være sikker på at jeg har forstået hvad du skriver.

Du har tænkt dig at køre følgende hver uge?

3 x håndbold træning

3 x styrketræning

3 x intervaltræning

2 x cirkeltræning

Og så formoder jeg at der kommer kampe oveni?

Umiddelbart er det alt alt for meget af det gode.

Det er den direkte vej ud i overtræning hvis du spørger mig.

Og dit styrkeprogram stinker. Der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken hver gang når der findes mange gode programmer på markedet.

Link to comment
Share on other sites

Jaa, planen var hver uge, men kan godt se at det ville blive for meget :-/

Og skam ikke mig der har mixed programmed, vi fik det lavet af en vægtløfter tilknyttet klubben.

Originalen indholdte:

Bænkpres

Bent over Row

Squat

Stem

Mavetræning

Front Squat

Frivend

Goodmorning

hvor jeg så valgte nogle af dem ud :o Ville det være smartere at sige skråt til det cirkeltræning der, og så køre ovenstående øvelser som et fullbody 3 gange om ugen?

Eller droppe det hele?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share