Danske bjerge


MTBforever
 Share

Recommended Posts

Synes der mangler en del her i midt/ vestjylland. Det er ikke så fladt som kortet giver udtryk for. At se ud fra de par bakker der er taget med - så kan jeg finde rigtig mange flere der er både længere og stejlere....

Hvem har lavet research til den side?

Link to comment
Share on other sites

Synes der mangler en del her i midt/ vestjylland. Det er ikke så fladt som kortet giver udtryk for. At se ud fra de par bakker der er taget med - så kan jeg finde rigtig mange flere der er både længere og stejlere....

Hvem har lavet research til den side?

Jeg ved kun at han hedder Jens. Research bliver lavet af andre der cykler. Der er et link derinde hvor du kan indsende bakker du gerne vil have på. Der er en del bakker der mangler på det fulde oversigts kort men hvis du går ind via dette link istedet vises der langt flere når du vælger det område du er interesseret i. Hvis der mangler nogen i dit område kan du jo tilmelde dem via linket her.

Siden er sikkert ikke komplet men initiativet er godt syntes jeg om klart nogen man som cykelrytter bør støtte. Jeg har indtil videre ikke fundet nogen bedre kilde til de danske bjerge.

Edited by MTBforever
Link to comment
Share on other sites

Når nu overskriften er "Danske bjerge", kunne man også prøve at kigge forbi webstedet af samme navn: Danskebjerge.dk.

Her finder man bl.a. en liste over de 21 største bakkeområder i Danmark. Tanken er, at der skal være baggrunds- og nyhedsstof til både motionsnørder og andre, der interesserer sig for danske bjerge.

Sitet er stadig under opbygning, men hvis nogen rundt omkring i kongeriget har lidt insiderviden om et af de 21 højdedrag, vil jeg tage mod bidrag med kyshånd. :-)

/[email protected]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share