Wozniacki


ShotPut2012
 Share

Recommended Posts

Caroline Wozniacki er vel det varmeste sportsnavn i DK pt. I hvert fald på kvindesiden! En skadet Wozniacki stillede kun op Sony Ericsson Open "for et syns skyld" og endte med at udspille verdens nummer 73 i to sæt.

Kan hun fortsætte sin fantastiske udvikling, så bliver det pludseligt sjovt at se tennis igen...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hmm hvornår har hun udtalt at hun bliver nummer 1 ? However, hun har potentiale til at spille sig som top 10 spiller, resten er UMULIGT at forudsige derfra.

Pilla, hun HAR haft flere "personlige" trænere.

Hun udtaler med jævne mellemrum, at hendes mål er at bliver verdens bedste og nr. 1 på ranglisten.

Mht. en spådom er jeg meget på linie. Jeg tror at hun ligger i top 20 om 1 år, hvis hun ikke får skader.. Hun er mentalt meget stabil - også i løbet af en kamp, hun er svær at slå ud. Det er en meget væsentlig egenskab, der gør at hun har potentiale til en top 10. Men jeg ser hende ikke pt. som en mulig 1'er. Der er en flok spillere, der har mere i kufferten og har nogle større spidskompetencer end Caroline.

Link to comment
Share on other sites

Hmm hvornår har hun udtalt at hun bliver nummer 1 ? However, hun har potentiale til at spille sig som top 10 spiller, resten er UMULIGT at forudsige derfra.

Pilla, hun HAR haft flere "personlige" trænere.

ja det ved jeg.. og lige nu er Kenneth Carlsen tilknyttet Caroline bla. med henblik på OL.. min kommentar gik på at der var snak om at hun muligvis skulle trænes af (kan ikke huske hvad han hedder) en ret kendt og god træner, der har arb med en del elite top spillere... det gik vist ikke, da han var for dyr, noget med 100.000 om ugen.. var ham jeg mente med min kommentar.... mener også at Fetterline træenr hende engang i mellem... ,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share