hvilke sko i forbindelse med vægtløftning?


BlaziN
 Share

Recommended Posts

hej alle!

jeg ville prøve at søge på foraet, men den laver en fejl, så opretter lige et emne.

jeg er begyndt at vægttræne, og så har jeg bare sådan nogle billige fra bilka eller sådan. jeg har læst mig frem til at nogle sko med stor støtte i hælen ikke er så godt, fordi man ikke kunne få vægten på hælene på samme måde. denne artikkel siger lidt om det http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1582703

der står nogle slags sko, der er at anbefale, men er lidt i tvivl om hvor man kan få sådan nogle sko, så vil spørge jer, hvor man kan få fat i sådan nogle, og hvilke er bedre end andre i forbindelse med vægtløftning.

tager nemlig vægtløftning seriøst, så ligesom hvis man var løber, skal udstyret altså være i orden

på forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Såfremt du er vægtløfter skal du bare snakke med din træner, hvis du "bare" styrketræner, som er det jeg gætter på du gør, så bør du finde dig et par sko med en flad gummisål uden støddæmpning. Adidas Handball Special f.eks., men billigere kan også gøre det, faktisk vil jeg mene Bilka er et godt sted at finde den slags.

Link to comment
Share on other sites

mange tak for svaret! det kunne bruges! ja jeg styrketræner "bare":)

mener jeg har hørt godt om de sko du refererer til, men jeg prøver da lige en af de nærmeste dage, at tjekke i diverse butkker der nu er i byen.

som sagt! tak for svaret.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk sålen er for flad i chuck taylors, jeg har selv i mange år trænet i Adidas Campus, men de er svære at få fat i. Adidas Handball Spezial eller Adidas Samba er gode bud, men som sagt vil jeg mene at et billigt par håndboldsko fra Bilka vil være rigeligt fine.

De Adidas der er på denne side ser fine ud.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Negativt hvis du taber skiverne.. :devil:

Ellers er det vel kun sundere, da trækket 'ned igennem kroppen' bliver forplantet på en naturlig måde, fremfor en gummisko's udgave af hvordan du skal træde ned.

Arsenik findes også i naturen, betyder det så det er sundt?

Sko er at foretrække, det giver en større og mere stabil flade at løfte fra, såfremt man bruger egnede sko.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share