Mangler jeg protein og kreatin tilskud?


ap1983
 Share

Recommended Posts

jeg gør det at jeg putter lidt olie og balsamico(rød) samt diverse krydderier i min salat som dressing. ganske lækkert - det behøver bestemt ikke være kedeligt bare fordi noget er sundt.

noget fedt er selvfølgelig ikke så godt. fx kokosolie, palmin ect. men olivenolie ect (se fedt faq'en) er ganske sundt og skal indgå i enhver kost.

men jeg kan godt forstå din "angst" for fedt når din diætist i fire år har sagt det og med hensyn til fedttab er fedt da også en af de næmme måde at skære i kalorierne og da især hvis fedtet kommer fra frituremad eller lignende der ikke er videre sundt.

men kig i de tre faq. protein, fedt og kulhydrat. du vil sikkert kunne lærer noget eller få det genopfrisket. vi har jo fået madpyramiden forklaret så mange gange, men alligevel glemmer man det lidt eller hvertfald ikke efterleve det.

Link to comment
Share on other sites

Tak for dit indlæg.

Jeg studsede lidt over:

noget fedt er selvfølgelig ikke så godt. fx kokosolie

Jeg troede ellers at kokosolie (jomfru kokosolie) var noget af det sundeste olie man kunne få :blush:

~ Allan Pedersen

Edited by ap1983
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share