fremgang?


Pagels
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

var lidt i tvivl om hvor jeg skulle lægge det her, men det blev her.

Jeg har nu været i gang med at spise sundt (og meget) , og styrketræne i 2 mdr. vil høre jer om min fremgang lyder normal.

( SENERE VIL JEG POSTE NOGLE BILLEDER, ET FRA 2 MDR. SIDEN OG ET FRA FEM MIN. SIDEN :laugh: , men jeg gør det kun hvis jeg ser at der er nogen der svarer på dette emne, ellers gider jeg ikke spilde tid på det.)

for de 2 mdr siden (lige inden jeg startede med at træne var mine mål således.

Arm (biceps & triceps tilsammen) :

Højre : 29 cm

Venstre : 30 cm

Bryst : 90 cm

Mave : 78 cm

Ben : 50 cm

Vægt : 75 kg (aften)

og d. 3/4 dvs, 5 dage sigen så det sådan her ud.

Arm (biceps & triceps tilsammen) :

Højre : 33

Venstre : 34

Bryst : 92

Mave : 81

Ben (V): 52

Ben (H) : 53

vægt : 78 - 80

I KAN BARE SIGE TIL SÅ POSTER JEG BILLEDER. og jeg har også et enkelt spørgsmål, men det kan i først bedømme når i ser et billede.

det er som om at mit venstre bryst er forkert i "bredden" i forhold til mit højre bryst. men det kommer vi til. på forhånd tak :)

Edited by Pagels
Link to comment
Share on other sites

håber at det kun er imidlertidigt.

Hmm, ud fra målene på dine arme skyder jeg på, at du er venstre håndet, det kan så spille ind på den måde, at du har en bedre motorik med venstre del af kroppen. og derfor kan du være bedre til at spænde i den ene pat end den anden.

Men uanset hvad er det ikke noget man lægger mærke til eller tænker over, medmindre du siger det!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share