Muskelmasse


Guest Regitze
 Share

Recommended Posts

Hm hm, sikket link... :)

Hmm der er godtnok nogle stykker af dem, der har stukket sig lidt for meget bagi...
Jeg er nok tilbøjelig til at gi' Dines ret med hensyn til nogen af dem - og så er der for lidt isolering på en del af disse damer. Men ellers OK.

....

-> mbyms, jeg fik (måske fejlagtigt) indtrykket af, at ms fitness deltagerne stort set alle var nipsgenstande på 1,60 m. Havde jeg nogensinde haft et ønske om at stille op (i et øjeblik af momentan sindssyge), så røg det der, da jeg ligger langt fra den typiske ms fitness deltager :)

Er du stadig på, eller hva'? :wave:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hmm, cuttefasen ja....avs...ingen pizza.....

Ej, jeg skal VIRKELIG seriøst ville det mål - før jeg kan oprette holde selvdisciplin. Hvis jeg vil noget tilstrækkeligt er det ikke et problem. Men jeg er for meget livsnyder til at kunne være så hardcore....tror jeg... og på den anden side gad jeg seriøst godt se sådan ud, bare en gang i mit liv.

Men pt. har jeg lidt størrelsesforskrækkelse.... Det typisk kvindelige med gerne at ville være slank, men defineret, og ikke stor.....og Miss Fitness-niveau i mine egne øjne er måske lidt stort... ihvertfald dem, der har vundet de senere år..... Men jeg kan ikke blive enig med mig selv om det er noget pjat at have det sådan.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mbyms> Har det lidt på samme måde, det kunne f..... være fedt at se sådan ud bare en gang. Udover cutte-perioden afskækker den frie runde mig. Jeg kan ikke se mig selv hoppe rundt og danse halvnøgen foran publikum. Jeg synes det er få af dem der er for store, jeg vil gerne op på deres størrelser.

Har du en fedt% på 13? det er temmelig flot. Og med din højde og vægt kan der da ikke være såååå langt igen

Link to comment
Share on other sites

og Miss Fitness-niveau i mine egne øjne er måske lidt stort...

Stort & stort - der skal da ikke mange gram underhudsfedt til at dække det igen :)

Og den fri rutine -> endnu en grund til jeg aldrig stiller op i ms fitness... Ikke så meget fordi man skal vimse halvnøgen rundt, men fordi jeg ikke ka' finde ud af at vimse (squat og armstrækninger overgår næsten min koordinationsevne :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:lol: :lol: :lol:

Sad og så det på TV igår - det er godt nok også en god tur de skal igennem.......en enkelt af tøserne tudede simpelthen bagefter - men det var nu angst - da hun så hvor langt ned der var fra toppen af rebet. Jeg troede de øvede på den slags situationer i forvejen.....?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share