Angående cacao..


jonesee
 Share

Recommended Posts

Haha, det sjovt der er folk der har så lidt at lave at de bruger deres tid på forums til at lave sjov med folks indlæg..

meget gerne et seriøst svar til dem der har viden..

Du kunne jo prøve at uddybe dit spørgsmål lidt. Dårligt stillede spørgsmål får dårlige svar. Hvis du har trænet hårdt, er cacaoskummetmælk godt. Så efter du har trænet så drik en ½ liter cacaomælk inden for den første ½ time efter træningen.

Link to comment
Share on other sites

Okay, kan se der er en del som måske ikke har kunne forstå mit indlæg...

Jeg er begyndt at drikke cacao til min træning for bedre resultater, eftersom jeg har hørt en del om at protein og kreatin ikke rigtig hjælper( ikke andet end dyre opreklameret produkter uden virkning ).. Og der er lige lavet en undersøgelse om at cacao er rigtig godt til det samme formål, men ved stadigvæk ikke hvor meget man skal drikke? og hvornår, altså efter træning, før eller imens man træner??

Link to comment
Share on other sites

Okay, kan se der er en del som måske ikke har kunne forstå mit indlæg...

Jeg er begyndt at drikke cacao til min træning for bedre resultater, eftersom jeg har hørt en del om at protein og kreatin ikke rigtig hjælper( ikke andet end dyre opreklameret produkter uden virkning ).. Og der er lige lavet en undersøgelse om at cacao er rigtig godt til det samme formål, men ved stadigvæk ikke hvor meget man skal drikke? og hvornår, altså efter træning, før eller imens man træner??

havde du nu skrevet sådan fra start, så havde vi bedre kunne svare;-)

Men ja 1/2 liter passer nok meget godt

Link to comment
Share on other sites

Haha, det sjovt der er folk der har så lidt at lave at de bruger deres tid på forums til at lave sjov med folks indlæg..

meget gerne et seriøst svar til dem der har viden..

XXXX (Slettet af moderator)

Men Kakao er fint og smager godt, dog meget sukker i det!

Brug Proteinpulver i stedet..

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

Nu er kakakomælk også en grum én, når det kommer til at få meget sukker på kort tid (hvis man altså vil passe lidt på med dét) Der er 5 g sukker i 100 g kakaomælk og det løber jo hurtigt op, hvis der drikkes ½ til 1 liter efter træning nogle gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share