Salg af DVD m. Mike Robertson, Eric Cressey og Bill Hartman


Omniplast
 Share

Recommended Posts

Salg af trænings DVD'er... Jeg tog chancen, og bestilte dem, selvom jeg havde ønsket dem i gave... DOH!

Bulletproof Knees af Mike Robertson - Manual og DVD nypris 475 kr. Før 400 - Nu 300 kr.

Building the efficient athlete af Mike Robertson og Eric Cressey - DVD'er nypris 950 kr. Før 800 kr. Nu 600 kr.

Inside-Out: the ultimate upper body warm-up af Mike Robertson og Bill Hartman - DVD nypris 380 kr. nu 350 kr - solgt

Magnificient Mobility af Mike Robertson og Eric Cressey - DVD nypris 240 kr. nu 200 kr - solgt

Læs mere her http://www.robertsontrainingsystems.com/

Du sparer bøvlet med told og den dyre forsending...

ps. ved køb af mere, kan vi muligvis snakke om prisen...

Edited by Omniplast
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Salg af trænings DVD'er... Jeg tog chancen, og bestilte dem, selvom jeg havde ønsket dem i gave... DOH!

Bulletproof Knees af Mike Robertson - Manual og DVD nypris 475 kr. nu 400

Building the efficient athlete af Mike Robertson og Eric Cressey - DVD'er nypris 950 kr. nu 800 kr

Inside-Out: the ultimate upper body warm-up af Mike Robertson og Bill Hartman - DVD nypris 380 kr. nu 350 kr

Magnificient Mobility af Mike Robertson og Eric Cressey - DVD nypris 240 kr. nu 200 kr

Læs mere her http://www.robertsontrainingsystems.com/

Du sparer bøvlet med told og den dyre forsending...

ps. ved køb af mere, kan vi muligvis snakke om prisen...

Jeg vil gerne købe magnificent mobility og inside out!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er selv i besidelse af:

Building the efficient athlete, Inside-Out, og Magnificient Mobility, dvderne

Som PtPoul kan jeg også varmt anbefale alle af dem - Selv om der til alle de nævnte, måske ISÆR mobility dvderne er andre tilsvarende jeg mener er bedre.

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Salg af trænings DVD'er... Jeg tog chancen, og bestilte dem, selvom jeg havde ønsket dem i gave... DOH!

Bulletproof Knees af Mike Robertson - Manual og DVD nypris 475 kr. nu 400

Building the efficient athlete af Mike Robertson og Eric Cressey - DVD'er nypris 950 kr. nu 800 kr

Inside-Out: the ultimate upper body warm-up af Mike Robertson og Bill Hartman - DVD nypris 380 kr. nu 350 kr - solgt

Magnificient Mobility af Mike Robertson og Eric Cressey - DVD nypris 240 kr. nu 200 kr - solgt

Læs mere her http://www.robertsontrainingsystems.com/

Du sparer bøvlet med told og den dyre forsending...

ps. ved køb af mere, kan vi muligvis snakke om prisen...

Udsalg...

Link to comment
Share on other sites

Og endda uden at blinke med øjnene...

I øvrigt planlægger Mike Robertson og Eric Cressey en opfølgning af MM, de de føler, videoerne allerede er outdatede. (specielt omkring rotation af lumbar spine)

Det er de jo allerde inde på i "Creating" DVD'erne.

Diskussionerne i USA har sidste år gået på om øvelserne gjorde mere gavn end skade, men jeg syntes de kommer frem til en meget god konklusion, nemlig at det kommer an på om øvelserne bliver udført korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share