Reps & sæt?


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Hey Boys and girls

Har på det seneste overvejet hvad fordelene er ved at køre, lad os sige:

Opvarmning: 2x5 - 90 kg

Workset: 3x5 - 110

(og nu kommer det så, ved ikk hva det skal kaldes, men ihvert fald så efter overstående, så slutte af med at køre)

2x5 - 100 kg.

Idéen fik jeg da jeg slog et smut forbi SørenW´s logbog - Hvis du læser dette søren, kan du så forklarer mig idéen bag? :o))

Har prøvet a køre det lidt, og sys det fungerer godt, idet man ved de sidste to sæt for kørt lidt lettere, men stadig lidt udfordrende reps, igen musklerne..

Men hvordan er denne trænings "metode" i forhold til styrke/masse? :o))

Tanken var at køre det i de 3 store, men ville li høre lidt fra de kloge hoveder herinde først :o))

Link to comment
Share on other sites

Hey Boys and girls

Har på det seneste overvejet hvad fordelene er ved at køre, lad os sige:

Opvarmning: 2x5 - 90 kg

Workset: 3x5 - 110

(og nu kommer det så, ved ikk hva det skal kaldes, men ihvert fald så efter overstående, så slutte af med at køre)

2x5 - 100 kg.

Idéen fik jeg da jeg slog et smut forbi SørenW´s logbog - Hvis du læser dette søren, kan du så forklarer mig idéen bag? :o))

Har prøvet a køre det lidt, og sys det fungerer godt, idet man ved de sidste to sæt for kørt lidt lettere, men stadig lidt udfordrende reps, igen musklerne..

Men hvordan er denne trænings "metode" i forhold til styrke/masse? :o))

Tanken var at køre det i de 3 store, men ville li høre lidt fra de kloge hoveder herinde først :o))

det bruges i en del programmer og ved ikk lige om det kaldes noget specielt, men køres tit for at give lidt extra volume(vækst potentiele) i den enkelte øvelse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share