Weight Gainer, Kreatin og protein


Patrickcb
 Share

Recommended Posts

hvordan får man mest muligt ud af de tre sammenlagte ting,

altså Weight Gainer, Kreatin og protein.

Hvad er bedst at tage? og hvad gør du?

Pengene betyder vel en stor del her men hvis de ikke gjorde ville det så være bedst at smække alle tre ting ned i maven eller?

Link to comment
Share on other sites

hvordan får man mest muligt ud af de tre sammenlagte ting,

altså Weight Gainer, Kreatin og protein.

Hvad er bedst at tage? og hvad gør du?

Pengene betyder vel en stor del her men hvis de ikke gjorde ville det så være bedst at smække alle tre ting ned i maven eller?

De produkter her er kosttilskud - tilskud - altså noget der træder i stedet for næring du ikke får i din kost.

Derfor er det optimale altid at spise rigtig mad fremfor disse "falske" produkter.. Dog tager jeg protein pulver selv for at supplere samt at sikre mig, at jeg får den mængde protein jeg skal have. Summa sumarum - du har garanteret ikke brug for kreatin, og weight gainer skal du kun tage hvis du ikke kan tage på af at spise MEGET almindelig mad... protein pulver er op til dig.

Link to comment
Share on other sites

Med mindre du har meget svært ved at smide kg på kroppen vil jeg mene du skal holde dig fra weight gainer.

Personligt tager jeg omkring 2-3 protein shakes om dagen 1 ved siden af morgenmaden, 1 efter træning, 1 i løbet af eftermiddagen hvis min aftensmad ikke kommer til at blive så proteinrig.

Kreatin har jeg tidligere haft rimelig succes med, 25 gram i 5 dage første uge, og derefter 5g på træningsdage, før træning, og 2 g. på off dage. 8 uger ad gangen.

Link to comment
Share on other sites

hvis pengende ikke betyder noget ( og tiden), så ville jeg fylde mig med god og sund mad med massere af protein og kulhydrat og lavt fedtindhold.

og så supplere med kreatin(som det er beskrevet) og en protein/kulhydrat shake lige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share