Hvordan får jeg en TUE?


Mads Thøgersø
 Share

Recommended Posts

Jeg får nogle piller som indeholder Metylphenidat, (amfetamin) Og skal derfor have en dispensation for stadig at kunne stille op, men HVORDAN får jeg sådan en? kan ikke rigtig finde en skid om det på ADD's hjemmeside! Og vil gerne have styr på sagerne INDEN jeg står med dilleren i hånden på en ADD medarbejder.

Link to comment
Share on other sites

Et medical certificate koster penge, og er noget din læge skal lave. Men jeg mener ikke du behøver det certifikat, blot skal du efterfølgende kunne dokumentere, at det er retmæssigt, du indtager et eller andet præparat (altså på recept etc).

Men tag og ring ind til ADD og bliv helt sikker i din sag. De har telefontid nogle gange om ugen, og er meget hjælpsomme.

Link to comment
Share on other sites

Et medical certificate koster penge, og er noget din læge skal lave. Men jeg mener ikke du behøver det certifikat, blot skal du efterfølgende kunne dokumentere, at det er retmæssigt, du indtager et eller andet præparat (altså på recept etc).

Men tag og ring ind til ADD og bliv helt sikker i din sag. De har telefontid nogle gange om ugen, og er meget hjælpsomme.

Jeg skrev til dem, og de svarede at jeg skulle have TUE, men ikke hvordan jeg fik den :dry:

Men vil da ringe til min læge så, og høre hvordan og hvorledes, så jeg er på den sikre side :cool:

Link to comment
Share on other sites

Altså i styrkeløft i IPF-regi (det internationale forbund alt styrkeløft i DK foregår på) kan man downloade en formular fra deres hjemmeside, som lægen så udfylder. Jeg tror det koster 700kr, hvis jeg husker ret.

Måske er der en tilsvarende formular i vægtløftning, som jeg mener det er du dyrker?

Link to comment
Share on other sites

Altså i styrkeløft i IPF-regi (det internationale forbund alt styrkeløft i DK foregår på) kan man downloade en formular fra deres hjemmeside, som lægen så udfylder. Jeg tror det koster 700kr, hvis jeg husker ret.

Måske er der en tilsvarende formular i vægtløftning, som jeg mener det er du dyrker?

Så moderner er vi vist desværre inden for VL :laugh: Måske jeg kan konvertere? :tongue:

Kigger lige om ikke DIF måske har noget på deres side, til sådan en skide junkie som mig!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share