Trænings center i Rødovre og der omkring


MaximusMaximus
 Share

Recommended Posts

Hej folkens

Mit spørgsmål lyder på om der er et Center/gym i rødovre eller i nærheden med bla ordenlig håndvægt vægt (40-70kg)

Og ordentlig udstyr, rack, curl stænger, maskiner bla bla bla.

Det eneste sted de har "store" håndvægte (60kg) er i workout fitness club, men deres udstyr er lidt og noget crap (techogym)

Og det gamle sports club nu fitness world (rødovre st) fjerner nok snart de tungere håndvægte (42kg) i

deres center. :mad:

Er der noget i rødovre og der omkring i en eller anden retning? :blink:

Jeg har cykel og tog som transport pt hvis det hjælper.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det med udstyr ect?

Jeg er ikke helt sikker, men der skulle vist være rigeligt med vægte og håndvægtene går i hvert fald til +55 kg. Jeg mener at der er åbent fra kl. 06-23 og at man får udleveret en chip.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke helt sikker, men der skulle vist være rigeligt med vægte og håndvægtene går i hvert fald til +55 kg. Jeg mener at der er åbent fra kl. 06-23 og at man får udleveret en chip.

Ok, thanks :smile: kan være man skal kig lidt på det.

Er der andre der kender stedet, eller noget andet er man velkommen til at dele info.

Link to comment
Share on other sites

du kan jo prøve hvidovre styrkeløft forening - samme bygning som fitnessworld (zoo city).

vinder af SM 3 kamp og SM bænk 2007

vinder af ligaen 2007

vinder af DM 2008

hvis det ikke er godt nok til at gøre dig stærk, så er intet :-)

Link to comment
Share on other sites

du kan jo prøve hvidovre styrkeløft forening - samme bygning som fitnessworld (zoo city).

vinder af SM 3 kamp og SM bænk 2007

vinder af ligaen 2007

vinder af DM 2008

hvis det ikke er godt nok til at gøre dig stærk, så er intet :-)

Seje gutter der over hva, lyder som en go ting, hva siger udstyret der over? :devil:

Link to comment
Share on other sites

5 squat/bænkpres stativer, og 1 bænkpres stativ. 1 bænk til alt muligt. 1 powerrack, 1 cable pulldown, dip bar, chinup bar, håndvægte op til 46-48kg, legcurl, legextension, stående lægpres maskine, og en eller anden underlig maskine som ingen bruger. Derudover er der bands, kæder klodser, boxe.

Link to comment
Share on other sites

Så ingen bliver skuffede, så skal det lige nævnes at vi har følgende håndvægte sæt :

(cirka vægte)

10

15

20,

22.5

27.5

32.5

37.5

47.5

og en enkelt på 42.5 ?!

Men ellers er der bands, kæder, boxe og andet, så der er rig mulighed for andre bænkpres variationer.

Vi har faktisk også en cambered bar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share