Sælges: Vibram Fivefingers, sort str. 44


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_07102015

Jeg har været så dygtig at købe et par Vibram Fivefingers i str. 44 der lige var en anelse for små. Derfor sælger jeg dem nu til ½ pris - de har kun været brugt max 2 timer første dag jeg havde dem - dvs. så godt som nye.

Fivefingers-black-300.jpg

Mere info + guide til at tjekke hvilken størrelse der passer én: http://www.alun.dk/shop/Fivefingers-dame-sort.asp (url'en snyder lidt - det er ikke en damemodel :tongue: )

Pris: 350kr

PS: Jeg har allerede gået timevis i et par str. 45 - det funker!

Edited by SimonHP
Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, hvor er de grimme.

En kollega komen dag vandrende i dem, og da jeg hånede ham for hans dårlige stil sagde han:

"Jamen, de er vildt behagelige at gå i".

"Jeg vil da skide på at de behagelige at gå i. Du ligner jo en idiot!"

"Jamen, det er ligesom jeg går på bare tæer!"

"Så gå dog på bare tæer, hvis det er så behageligt! Du ligner kraftedeme en der bodypainter sine fødder. Freak!"

Efter det, har jeg ikke set ham med dem på siden. :laugh:

Men jeg vil gerne købe dem. Du kan få et bitchslap for din dårlige stil, og så kan jeg få lov at brænde et par af de forfærdelige gummi-handske fødder.

Edited by ATP
Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, hvor er de grimme.

En kollega komen dag vandrende i dem, og da jeg hånede ham for hans dårlige stil sagde han:

"Jamen, de er vildt behagelige at gå i".

"Jeg vil da skide på at de behagelige at gå i. Du ligner jo en idiot!"

"Jamen, det er ligesom jeg går på bare tæer!"

"Så gå dog på bare tæer, hvis det er så behageligt! Du ligner kraftedeme en der bodypainter sine fødder. Freak!"

Efter det, har jeg ikke set ham med dem på siden. :laugh:

Men jeg vil gerne købe dem. Du kan få et bitchslap for din dårlige stil, og så kan jeg få lov at brænde et par af de forfærdelige gummi-handske fødder.

Og du spiser kun det mad, du selv har dræbt med din bue og pil, og varme det får du satme fra bålet af? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Og du spiser kun det mad, du selv har dræbt med din bue og pil, og varme det får du satme fra bålet af? :wink:

næ, men jeg går med sko, sokker, sandaler eller støvler - ikke en dårlig undskyldning for gummihandsker til fødderne.

Sammen med Crocs er dette et fodtøj, som bare skal brænde op i helvede lige nu.

Link to comment
Share on other sites

Sikke meget indebrændt negativitet du må slæbe rundt på, ATP.

Har du overvejet noget mere behageligt fodtøj til at tage stresset?

Pæne er de ikke, og Crocs ligner også lort, men FiveFingers er nu lækre at gå i. Præcis som bare tæer, bare bedre. :tongue: Jeg ville nødigt rende rundt på bare tæer i byen.

Link to comment
Share on other sites

Hey søde ATP.

Jeg foreslår en penisforlængelse, så din indestængte vrede fra de mange gange du er blevet hånet i svømmehallen kan blive begravet en gang for alle.

- Eller spring ud af skabet, hvis det er der er for svært for dig at sige.

Knuzz

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Elsker når mindre begavede folk prøver at provokere mænd mest muligt med deres 2 bedste kort: 1. Du har en lille pik! 2. Du er bøsse!

Det virker sikkert efter hensigten i 4. klasse

Men ja, det er da klart at man har brug for en penisforlængelse eller er homo, hvis man ikke kan lide de sko!

Det var dog utroligt så personligt I tager, at jeg synes de sko er den grimmeste hippie-modedille længe.

Så inden I får vendt alt for meget positiv-god karma-we are the world-menneskelig cirkel-yoga-indianer-bevar Christiania-barfods til negative "vibes" mod mig, så tror jeg lige jeg må sige:

"Ej, altså... Totalt undskyld, mand. De er altså bare hammer fede, de der gummi handsker til fødderne. Er de økologiske? Det er bare totalt bred ymer, mand. Wooow... Du ser altså bare totalt frigjort og i kontakt med naturen, når du har dem på. Sig til når du ikke kan bruge dem længere, så laver jeg en kodyl sej chillum ud af dem, mand!"

:hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy:

Edited by ATP
Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Elsker når mindre begavede folk prøver at provokere mænd mest muligt med deres 2 bedste kort: 1. Du har en lille pik! 2. Du er bøsse!

Det virker sikkert efter hensigten i 4. klasse

Men ja, det er da klart at man har brug for en penisforlængelse eller er homo, hvis man ikke kan lide de sko!

Det var dog utroligt så personligt I tager, at jeg synes de sko er den grimmeste hippie-modedille længe.

Så inden I får vendt alt for meget positiv-god karma-we are the world-menneskelig cirkel-yoga-indianer-bevar Christiania-barfods til negative "vibes" mod mig, så tror jeg lige jeg må sige:

"Ej, altså... Totalt undskyld, mand. De er altså bare hammer fede, de der gummi handsker til fødderne. Er de økologiske? Det er bare totalt bred ymer, mand. Wooow... Du ser altså bare totalt frigjort og i kontakt med naturen, når du har dem på. Sig til når du ikke kan bruge dem længere, så laver jeg en kodyl sej chillum ud af dem, mand!"

:hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy:

Af en eller anden grund kom Kaufs svar lige pludselig til at virke dobbelt så intelligent :tongue: .

Det folk reagerer på er nok at din galde mod produktet har meget lidt med både topic og "køb -salg - bytte" forummet at gøre. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share