Nat's log.


Nat
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

27.09.2008

Lææænge siden jeg har opdateret min log :blush:

Forrige uge var en blanding af styrketræning og spartanertræning.

Sidste uge tog jeg til Mallorca og slappede af i solen (når den var der) havde kun 2½ dag med sol :sneaky2:

Kom hjem natten til idag lørdag og var så nede og lave en gang styrke for første gang siden onsdag forrige uge. Av, piv, ynk. Mest i dødløft som føltes fæl.

Efter en uge med "spise-ude-mad" skal der lidt andre boller på suppen.....så på den igen med noget ordentlig kost og løbeskoene på.

min vægt har dog kun ændret til 500g .... så var ik så slemt som frygtet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

28.09.2008

Løb 5 km....på 29 min 40 sek. (skulle vist lige igang igen) og så med en forkølelse oveni.

29.09.2008

Tog en mild omgang styrke.

30.09.2008

Løb 5 km...denne gang på 27 min 20 sek. Noget bedre denne gang :smile:

01.10.2008

Lavede en god omgang styrke denne gang. Vender langsomt tilbare til ikke-ferie-mode

02.10.2008

Kørte spartanerprogrammet idag....piv piv piv.

- en god blanding af chinups, crunshes, staggered pushups, jump pushups, explosive pushups, farmerwalk, mountainclimb, singele arm clean and press, one arm row, dødløft og andet godt. Uden pauser, bare i éen køre med mange gentagelser.

04.10.2008

holdt en puse fredag d. 3. okt. var ellers meiningen jeg skulle have lavet spartaner, denne gang på et hold, men nåede det ik fordi jeg sad "fast" med toget. (DSB længe leve......or not) fordi de havde glemt den togfører der skulle overtage resten af turen på den foregående station, så der var ikke nogen til at køre os videre :mad:

Så det blev i stedet erkleret til træningfridag.

Så idag løb jeg 7 km. Kender ik tiden, for havde ik mit ur med.

05.10.2008

Slutter ugen af med en omgang styrke. Aahh :smile:

Link to comment
Share on other sites

07.10.2008

Kørte styrke idag....halvt program (kun en øvelse pr muskelgruppe) til gengæld med meget korte pauser imellem hvert sæt og gentagelser i sættet.

Løb hjem (2,5 km)

08.10.2008

Prøvede en spinningtime idag....for første gang i 3/4 ÅR. Av av av....men var nu meget godt. Måske jeg skulle gøre lidt mere ved det....det må da kunne brænde nogle kcal af :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share