WS4SB mod


Søren W
 Share

Recommended Posts

De fleste af jer følger naturligvis med i min log, men for de få der ikke har opdaget den endnu vil jeg her som service poste mit nye program. Det er inspireret af Joe DeFrancos WS4SB (Westside for skinny bastards)program, dog har jeg tilføjet en ekstra dag til understellet da jeg ikke dyrker sport ved siden af. ME sq/dl bliver nok i forholdet 2:1 mht. sq- og dl varianter da jeg er lidt af en squat entusiast. Hvis jeg har rygrad til det vil jeg løbe HIIT intervaller a la tabata protokollen tirsdag og søndag for at få lidt bedre kondi, den er så ringe. Kritik modtages gerne, selvom programmet jo er perfekt.

post-2113-1219000027_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvad er ME?

Maximum effort. I en traditionel WSB-kontekst (westside barbell, google det), er det at et maksforsøg, forstået som det tungeste du kan løfte én gang.

Det som Søren ligger op til, med 3-5 RM løft, bliver i traditionel WSB kaldt heavy effort.

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Ser fornuftigt ud, hvor længe har du kørt efter det? Jeg overvejer selv at begynde på WSB for skinny bastards og har postet et programmet herinde. Håber du gider at tage et kig på det.

linket til tråden er:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=46254

overvejer også at smide noget ryg træning ind om onsdagen, ligesom dig

Edited by crel22
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share