Hjemmetræning med ringe - hvad hænger I dem i?


Deppe
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg sådan i et stykke tid gået og leget lidt med nogle ringe ved siden af min almindelige træning, men hvis det nogensinde skal blive til noget seriøst så skal jeg sgu have min egne - glæden var derfor stor da jeg idag bestilte et sæt fra ringtraining.com men her bagefter melder spørgsmålet sig: Hvad hænger man sådan nogle sataner i??

Jeg bor i en 2 værelses lejlighed på Frederikberg så garage, kælder osv er ikke en mulighed desværre!

Erfaringer eller gode råd modtages derfor med kyshånd :)

Link to comment
Share on other sites

How do you hook up the rings? What if I live in an apartment?

The Elite Rings can be set up in a variety of ways. You can run run the straps over a beam, bar or tree limb or through an eye screw installed in your ceiling. Once you have the strap in place, you simply run the strap through the buckle and you are ready to go.

If you live in an apartment, and they won't allow you to install eye screws, you can take your rings to a local park or playground and put them up over a swing set, monkey bars or whatever else you can find. Be sure that your area will be free of obstructions. One of the advantages of going outside is that you can add some sprints or jogging between sets for variety. If you bring a kettlebell or dumbbell along, you can have a complete gym anywhere you go.

The Elite Rings can even be set up over a doorway pullup bar, but you will be slightly more limited in your exercise selection. Pushups, dips and most of the ab work will be fine, just not high ring work.

http://www.ringtraining.com/faq.html

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg sådan i et stykke tid gået og leget lidt med nogle ringe ved siden af min almindelige træning, men hvis det nogensinde skal blive til noget seriøst så skal jeg sgu have min egne - glæden var derfor stor da jeg idag bestilte et sæt fra ringtraining.com men her bagefter melder spørgsmålet sig: Hvad hænger man sådan nogle sataner i??

Jeg bor i en 2 værelses lejlighed på Frederikberg så garage, kælder osv er ikke en mulighed desværre!

Erfaringer eller gode råd modtages derfor med kyshånd :)

Hvis du gerne vil træne indenfor kan du købe en dørribbe og på den måde kan du lave ringdips :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share