Jeres mening!


krigeren
 Share

Recommended Posts

Det er over et år siden Michael Rasmussen blev smidt ud af Tour de France. Selvom det er så længe siden, har jeg stadig en tom fornemmelse i maven hver gang, jeg læser om ham.

Jeg synes det var vildt uretfærdigt, det man gjorde mod ham; han havde fandme fortjent at vinde.

Så i dag faldt jeg over artiklen: http://www.dr.dk/Sporten/OL2008/Sportsgren...8/23/053150.htm

Det gør ondt i mig at læse sådan noget. Michael gøres til "skurken" - både af Riis, men også af dr. Hvad synes i? Håber i på at se Rasmussen igen og hvad er jeres umiddelbare reaktion, når i hører hans navn?

Link to comment
Share on other sites

I cykelsporten er image jo også meget vigtigt. Jeg kan godt forstå at Riis bliver nødt til at tage afstand fra det. Personligt, så tror jeg, at han ikke kunne være mere ligeglad med, hvem Fuglsang træner med.

Der er jo heller ikke noget cykelhold, der ville ansætte Eufemiano Fuentes som holdlæge, ligemeget hvor god en læge han er.

Edited by tann3r
Link to comment
Share on other sites

Meget kan siges om den sag og trafikke ved håndvasken har ikke været lige skøn at skue. MEN det stårogså fast at Michael ikke overholdt simple regler og spandt sig selv ind i et net af løgne, så nogen forfuldt uskyldighed er han altså ikke. Jeg har ikke nogen dyb trang til at se ham på bjergene igen må jeg indrømme. Han er en tragisk skikkelse på mange måder - men kun et offer for andre - ej come on...

Synes Riis er ret stille og rolig i sit svar. Han har ikke rigtigt noget alternativ

Link to comment
Share on other sites

Michael "snød" ved ikke at sige hvor han var.. Længere er den ikke! Personligt synes jeg det er meget skummelt at han blev ved til det sidste med at påstå han havde været i mexico. Hvorfor skulle han det hvis han ikke var dopet?? Jeg synes han ER en skurk, færdigt arbejde!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

For at svare på dine spørgsmål. Nej jeg håber ikke, at se MR tilbage i et stort løb. Helt enig med Arne. MR er en stor bjergrytter, og det er tragisk, at hans karriere(tilsynelandede) skulle ende sådan. Men jeg kan ikke se andet end, at det var hans egen skyld

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror heller ikke MR vender tilbage, og det er fint med mig, jeg tror han har taget doping. Men synes dog det er et problem at andre ryttere har kørt Tdf med samme antal advarsler. Man er nødt til at sige alle er uskyldige til det modsatte er bevist, og derved ikke udelukke nogen pga. mistanke.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share