Full body program - Potentiale?


ChrisB
 Share

Recommended Posts

En årrække med lidt for meget cardio (langdistance løB) og lidt for lidt mad, er gået drastisk ud over min muskelmasse. Jeg skal til at have bygget op igen og vil køre flg. full body program 3 gange om ugen:

- Bænkpres

- BOR / Pull-ups

- Military presses /Dips

- Chin-up's / Curls

- Squats

Der køres 4X8 reps i alle øvelser.

Derudover laver jeg stadig lidt let cardio (boksning eller motionscykel, 2 X 30 min om ugen).

Der hvor der er angivet 2 øvelser, alternerer jeg hver anden træningsdag. JEg kan ligeså godt sige det som det er.... jeg kommer aldrig til at køre dødløft, så det behøver i ikke foreslå ;)

Er programmet ellers ok?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere info. fx. hvordan du har tænkt dig at køre det 4X8 rep. altså er det med MAX vægt eller moderat vægt? og hvordan ser det ud med din kost i forhold til din plan. Hvis du ikke får nok energi og protein i mens at du træner så kommer du jo ikke rigtig videre....

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere info. fx. hvordan du har tænkt dig at køre det 4X8 rep. altså er det med MAX vægt eller moderat vægt? og hvordan ser det ud med din kost i forhold til din plan. Hvis du ikke får nok energi og protein i mens at du træner så kommer du jo ikke rigtig videre....

max vægt eller moderat vægt :crazy:

Når han skriver 4x8 er det nok en vægt han kan køre 4 sæt af med 8 gentagelser i hver vil jeg tro...

Link to comment
Share on other sites

Kunne man evt. ramme de 2 grupper med eksempelvis lunges?

Hehe, det viste en hurtig søgning så at det kan man ikke :)

Good mornings + Calve raises er vist bedste alternativ i mit tilfælde. Dem kunne jeg så alternere med squats. Good mornings rammer jo også lænden, som en anden nævnte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share