træning


brinch93
 Share

Recommended Posts

Hej igen :smile:

jeg er blevet snottet og har fået at vide at man ikke skal træne når man er snottet, fordi det skulle ødelægge musklerne.

passer det, eller skal jeg bare træne som jeg plejer?

Gå du bare til den, og fryd dig over, at når du er blevet rask, ligger hele centeret under dynen! :laugh:

mvh

LarsBj

Link to comment
Share on other sites

Det værste der kan ske er, at du sandsynligvis ikke får det optimale ud af din træning.

Derudover vil du være længere tid om at blive rask, da din krop ikke kan "fokusere" på at blive rask, men også skal bruge energi på træningen.

Men nej - det skader ikke - spørgsmålet er mere, hvor meget det gavner.

Link to comment
Share on other sites

Det værste der kan ske er, at du sandsynligvis ikke får det optimale ud af din træning.

Derudover vil du være længere tid om at blive rask, da din krop ikke kan "fokusere" på at blive rask, men også skal bruge energi på træningen.

Men nej - det skader ikke - spørgsmålet er mere, hvor meget det gavner.

Det gavner. Immunforsvaret og muskelhypertrofi har ikke så meget med hinanden at gøre.

Link to comment
Share on other sites

Hvad jeg prøvede at var, at du kan køre det træning du kan klare uden problemer, men at der altså også lige er et hensyn at tage til evt. andre i et træningscenter.

mvh

LarsBj

okay nu trænner jeg hjemme på gulvet så jeg viser normalt ikke hensyn :smile:

Edited by brinch93
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share