udholdenhed


tppj84
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Kan man opbygge muskeludholdenhed og være i kcal-underskud.? Jeg mener bare, at hvis man ex skal starte i jgk eller fkp, og har opbygget sig en hvis udholdenhed, og man så bliver smidt ud i aspiranten, så kan man vel ikke bibeholde sin udholdenhed, med mindre man får nok protein, kulhydrat og kcal. Altså må man under aspiranten ikke kunne opbygge styrken... Er det ikke sandt.??!

Thomas J.

Link to comment
Share on other sites

Stort set det hele.

Der er nok ikke mange jægere/frøer der ikke har opbygget styrke/udholdenhed under deres aspirant-tid.

Jeg kender i hver fald ikke nogen.

Okay, men så er mit spørgsmål, hvordan kan det lade sig gøre, hvis man formoder at man i aspiranttiden ikke får optimal kost og søvn..? Desuden træner de vel også hver dag i form af fysiskebeløninger..?!

Jeg spørger fordi jeg undrer mig.

Edited by tppj84
Link to comment
Share on other sites

Okay, men så er mit spørgsmål, hvordan kan det lade sig gøre, hvis man formoder at man i aspiranttiden ikke får optimal kost og søvn..? Desuden træner de vel også hver dag i form af fysiskebeløninger..?!

Jeg spørger fordi jeg undrer mig.

Man spiser 5 måltider i døgnet (+ det løse) og sover stort set hele tiden fra fredag sent eftermiddag til mandag morgen

Link to comment
Share on other sites

Man spiser 5 måltider i døgnet (+ det løse) og sover stort set hele tiden fra fredag sent eftermiddag til mandag morgen

Så Det vil sige, at man kan træne hårdt mandag til fredag, givetvis hverken få søvn eller mad nok, også indhente det hele, hvad angår mad og søvn i weekenden..? Hmm, okay, det troede jeg ikke var muligt..?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share