WSB-hybrid


Guest Voravong
 Share

Recommended Posts

Guest Voravong

Vil gerne læse mere om folks erfaringer med WSB. Men det er ikke nemt at vide hvem der har trænet det.

Så for at undgå at skulle lede samtlige logs igennem, ville det være rigtig fedt hvis man gider smide et svar såfremt man har trænet WSB og har det med i sin log.

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Da du mig bekendt træner efter hypertrofi, går jeg ud fra du mener TJ's WSB hypertrofi hybrid.

Den har følgende med log trænet...:

- Cilius

- Mass

- T

- Hell

Tjaaa, sådan har jeg i hvert fald trænet indtil videre. Men så søgte jeg efter en bog med teknik for power-clean, jerk og snatch. Thomas J anbefalede mig "The weightlifting encyclopedia" og jo mere jeg læser i den, jo mere tænder det mig at træne for styrke.

Men jeg starter med WSB-hybriden.

Og tusind tak for oplysningerne i øvrigt. :)

Link to comment
Share on other sites

WSB-hybriden arbejder med mange reps, så vidt jeg husker er det f.eks. 6x6 i basisøvelser på ME-dag...

Ordinær WSB (hvis man kan kalde WSB det), er målrettet mod styrke, omend det er vanskeligt at undgå et hypertrofi-respons samtidig. :) Tjek Thomas J's intro til det i en artikel på getbig (WSB - review eller lign titel).

Og så er det ellers at pløje sig gennem elite fitness systems artikler af Dave Tate (http://www.elitefitnesssystems.com/) og Testosterone Magasine's artikler af Louis Simmons og Dave Tate.

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Tjek Thomas J's intro til det i en artikel på getbig (WSB - review eller lign titel).

Jeg har læst Thomas J's artikel på getbik.dk - men tusind tak for de andre referencer. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share