Produkter fra cellulex


Scorpi
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået anbefalt nogle produkter fra denne side: http://www.cellulex.dk De lyder til at virke vildt godt, og jeg vil faktisk meget gerne købe dem fordi, at man kan tage en del muskelmasse på uden at tage noget fedt på, men er det på nogen måde farligt at tage? Og hvis det er kunne jeg så ikke få en god forklaring på hvorfor det er det. Eller hvorfor det ikke er. Deres side er nu under ombygning, men jeg fik lige nogle sider af ham der anbefalede det til mig, og dem har jeg scannet ind, så de kommer lige her:

Link to comment
Share on other sites

Den påstået effekt disse produkter skulle give stemmer overens med AS. Men da det ikke er AS hvordan kan de så virke på samme måde - hmmmm. Hvis de så skulle blive omdannet, efter vi har indtaget disse produkter, til hormonligende stoffer, så er det jo pro-hormoner. Og de er ulovlige og for den sags skyld også meget uheldige, ment de omdanner sig til østrogen og DHT, hvilket er skadeligt for os. Nej du - brug du dine penge på en god proteinpulver/kreatin/glutamin - f.eks. fra PROLAB det vil være mit råd fra mig til dig! B)

Edited by DSB Harry
Link to comment
Share on other sites

Homoøpati er betegnet som kvaksalveri i Danmark, men på trods af det har jeg selv modtaget behandling med homoøpatisk medicin for allergi, og det virkede.

Jeg har faktisk spurgt ham der behandlede mig om Cellulexes produkter, og han mente at de nok skulle virke, men for det første er indholdsstofferne i produkterne animalsk udvundet, det vil sige at har brugt kirtler mm. fra døde dyr til at udvinde indholdsstofferene fra. De kan selvfølgelig ha' udvundet det fra døde mennesker, men DET tvivlede han dog på… :retard:

For det andet selvom det ikke direkte er AS går stadig ind og roder med kroppens endokrine system, og det kan sagtens ødelægge noget.

For det trejde, Scorpi du er 15 (og-et-halvt ;) ), din egen naturlige hormonproduktion kører i højeste gear, og kroppens egne hormoner er kraftigere end noget syntetisk, udnyt det!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share