Hvordan stabiliserer man sit vægttab?


Cilleje
 Share

Recommended Posts

Nu fik jeg lige læst nærmere om PCO, men det burde jo netop ikke have en indflydelse på dig da du indtager minimalt af kulhydrater...

Ydermere må du jo have været MEGET overvægtig da du spiste normalt hvis det er PCO?

ja har vejet 105 kg. nej den måde de anbefaler at spise efter som PCO'er har jeg næsten efterlevet jo

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været på "kur" i længere tid, og der har jeg spist for ca 1100 kcal dagligt, nu ville jeg bare gøre den lidt strengere og prøve at nå det mål der.

Jamen hvis du længe har ligget på 1100 kcal, som i aller højeste grad må betegnes som diæt indtag, uden vægttab, og du så pludselig går på réel kur, og så ligger på 800- så tillader jeg mig at stille spørgsmål ved din vægt eller hovedregningskundskaber...

Edit: Og for det ikke skal være surt det hele- så er det sindsygt flot at du har tabt dig fra 105!!! :)

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Jamen hvis du længe har ligget på 1100 kcal, som i aller højeste grad må betegnes som diæt indtag, uden vægttab, og du så pludselig går på réel kur, og så ligger på 800- så tillader jeg mig at stille spørgsmål ved din vægt eller hovedregningskundskaber...

Edit: Og for det ikke skal være surt det hele- så er det sindsygt flot at du har tabt dig fra 105!!! :)

tak :blush:

jeg har kun spist sådan i en uge, for 800 kcal. og tabte mig 2 kg, men nu er jeg begyndt at spise mere da folk herinde sagde det andet var en dårlig ide.. før tabte jeg måske et halvt kg til et helt kg i måneden.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Af nysgerrighed...

Hvordan går det med dig, Cilleje? Er alt vel? :)

Har du det godt og hvordan gik det med dit mål ang. kjolen?

(Ved godt det er mit første indlæg, men jeg er lige tilmeldt og sidder og kigger en masse gamle tråde i gennem efter for inspiration o.lign.)

// Martin

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Af nysgerrighed...

Hvordan går det med dig, Cilleje? Er alt vel? :)

Har du det godt og hvordan gik det med dit mål ang. kjolen?

(Ved godt det er mit første indlæg, men jeg er lige tilmeldt og sidder og kigger en masse gamle tråde i gennem efter for inspiration o.lign.)

// Martin

:) Det er lang tid siden du har skrevet den post, men kan da godt svare anyway.. :)

Jeg har det okay. Har fået konstateret PCO, og har nu fået en røvssyg diæt jeg skal leve efter resten af livet.

Nåede ikk at tabe mig det jeg ville, men har da fået at vide jeg så pæn ud i kjolen alligevel ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share