Cholos Log


Cholo
 Share

Recommended Posts

Hey alle

Jeg er ny herinde, men glæder mig til at komme i gang med lidt mere seriøs træning.

Jeg har planer om at søge ind til politiet i nærmeste fremtid. Derfor vil jeg gerne lige være 100% klar til prøverne.

Jeg har spillet fodbold hele mit liv, så er i nogenlunde form, men jeg har altid hadet at løbe, så det er jeg ikke ret god til.

Derudover har jeg før styketrænet men aldrig holdt logbog, så jeg håber at det kan give en masse gode råd som jeg kan suge til mig.

Jeg begynder at styrketræne på mandag, så hvis der allerede er nogen nu der kan komme med nogle gode ideer til et træningsprogram, ville det være super.

Jeg er interesseret i at få en pæn muskoløs krop igen (er blevet en smule fedladen syns jeg) og holde mig i god koditionsmæssig form.

Jeg startede blødt ud i går med en løbetur på lidt over en kilometer ned til rebæk sø, her løb jeg så interval løb, 3 gange rundt om søen, med 1 minuts pause mellem hver tur, der er ca. 600 meter rundt om søen.

Derefter løb jeg hjem igen, ialt ca. 4 kilometer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share