Nat's....


Nat
 Share

Recommended Posts

Nåh...tid til at prøve igen

Efter en lang pause med loggen prøver jeg at starte på en frisk med en ny :sun: :4boxing:

Har haft et mindre setback i et par dage nu :ill: , og skal igang igen idag. Starter op med en gang styrke tropr jeg...men først lige et par stats.

Køn: Pige.

Alder: 24.

Vægt: 60,9 kg (dags dato kl 05.10....æv tidligt).

Startvægt for ca 1 år siden 79 kg.

Højde: 158.

Formål: Vægttab (første mål er 58 kg) og få noget muskelmasse. Skal kun se fit ud.

Træning: Styrke tung nogle dage og mange gentagelser med færre kilo andre dage. (begge full body)

Spinning á 1 time

Boksning á 2 timer

Spartanertræning á 1 time

Løb omkring 5 - 6 km alt efter rute.

Styrkeprogram (tungt)

Row 3 x 6 á 27,5 kg

Squat 3 x 6 á 40 kg

Bryst på lige bænk 3 x 6 á 15 - 17,5 kg i hver hånd

Bryst på skrå bænk 3 x 6 á 15 kg i hver hånd

Biceps 3 x 6 á 8 - 10 kg i hver hånd

Biceps curl 3 x 6 á 12,5 kg + stang

Skulder 3 x 6 á 12,5 - 15 kg

reverse flyers 3 x 6 á 5 kg

Dips 3 x 6 i stativ

Mave 3 x 15 halve dragonflaps (uden ryg, kun med ben)

Enkelte variationer sker nogle gange i øvelser, men dette er mine primære øvelser.

Kost

Morgen: Fedtfattig yoghurt med havremüsli eller havregryn med rosiner

Mellemmåltid: Cultura yoghurt med müsli (lille bæger) eller et stykke frugt.

Frokost: Rugbrød med forskelligt pålæg

Mellemmåltid: Proteinshake efter træning

Aften: Fedtfattigt kød med en masse grønt.

Mellemmåltid: Frugt

Tæller ik kcal, prøver bare at holde det kcal-fattigt :smile:

Så igang igen.....modtager gerne tips og triks :wink: til program osv.

Edited by Nat
Link to comment
Share on other sites

06.11.2008

Kom aldrig ud at styrketræne den 4 sep. (sikke en start på en log) var endnu ik så frisk som jeg pralede af!

Til gengæld kom jeg til boksetræning igår onsdag. Gav den max gas...var to meget sveddryppende timer, men var super nice at slå lidt til den. Var tiltrængt!!! :smile: Blev foreslået at begynde at kamptræne lidt...ved dog ik helt endnu. Tror det kunne være meget skægt, vil også gerne bliver bedre med teknikken, men har ik helt besluttet mig endnu, måske jeg lige skal prøve det lidt og så se om det er noget. Gider ik i fremtiden rende rundt med blå øjne i tide og utide :wink:

Link to comment
Share on other sites

06.11.2008

Så blev det tid til lidt styrketræning.

For få måneder siden styrketrænede jeg 3-4 gange om ugen, nu er det 1-2 gange....det kan mærkes. Har lidt vatarme, og mine håndled føles som vingummi efter jeg er begyndt at bokse.

Må se at få styr på det ;o)

Link to comment
Share on other sites

07.11.2008

Løb 6 km. Lækkert vejr at løbe i efterhånden :nonono: skøn temperatur, og så er en tur i skoven på den her tid heller ik dum.

08.11.2008

Lavede spartaner idag....piv jeg var øm efter boksning i onsdags :unhappy: Stakkels skuldre.

Link to comment
Share on other sites

Hvad går din spartanertræning ud på?

Har haft nævnt det i et par andre tråde...men det er en form for cirkeltræning.

Man laver en masse øvelser uden pause imellem. Det tager ca 40 min det program jeg kører.

Eksempler på øvelser kunne være pushups, staggered pushups, explosive pushups, one arm row pushups, crunshes, farmerwalk, single arm clean and press, mountainclimb, bearcrawl, chinups, dødløft, militarypress, squatthrusters......anything, you name it. Laver typisk mellem 12 og 20 gentagelser.

Pointen er at holde pulsen oppe...man opbygger en masse mælkesyre og kroppen skal arbejde endnu hårdere på at få alt det opbyggede CO2 od af blodet...

Det er super hårdt, og man er fuldstændig færdig bagefter. Men det er relativt hurtig træning og forbrændingen er høj, længe efter :smile:

12.11.2008

Boksetrænede denne gang. Dejlig hårdt. Kørte en del teknik.... skal måske bokse diplomkamp i december....skal nok blive spændende....ææh.

Edited by Nat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share