Henning Kristensen


Grundt
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu lidt at der bliver spurgt om andet end de er "on" nu. de skal 40 minutter i løgnedetektor.

- Er du on?

- Nej

- Er du on?

- Nej.

39 minutter senere...

- Er du on?

- Nej.

- Nå okay. :cool:

Sys da nok man kan mærke at -Elvirus- har meget lidt tiltro til Henning. :wink:

Jeg tvivler meget på om der spørges ind til fortiden - jeg tvivler på det overhovedet vil være lovligt at "tvinge" atleterne til at gøre det - man ser jo selv med snak om nyere dopings sporings teknikker, der vil kunne måle længere tilbage, at de næppe kommer til at blive taget i brug, det er simpelthen et etisk og moralsk spørgsmål! - Det vil altså sige, at hvis en person doper sig med henblik på et stævne, så skal man ikke engang gå off, et halvt år før stævnet, for blive erklæret dopingfri, (og mon ikke det reelt nærmere er halvanden til tre måneder.) - Så ingen kan reelt vide det (medmindre man ved de har dopet sig selvfølgelig), så at sige, at det er bevis for at nogen ikke benytter doping, holder selvfølgelig ikke, det er velkendt viden, at det er måden doping findes og bruges i mange sportsgrene i dag - når det kommer til stykket er det i dag, reelt kun personen selv der ved det... Det tætteste man test mæssigt, kommer, må være en person som Jørgen Storm, der altid har sagt, at han stiller op til en doping test når som helst, og som også handler på det, såfremt de nysgerrige betaler - og hvor de der har set ham udvikle sig, og kender ham, rent faktisk kan se at resultaterne sker i et menneskeligt, men konstant tempo - den tvivler jeg på du får Henning til at gå med på - jeg tvivler også på han går med på en uafhænig løgnedetektor test, hvor han går med til at der rent faktisk spurgt indtil og bordes i fortiden, men jeg ved det selvfølgelig ikke! - Man ser jo også igen og igen, der blandt "den slags" atleter, er personer, som man ellers havde vold meget tiltro til, som har en meget høj moral, er gode mennesker osv, men som så bliver taget med fingrene i kagedåsen alligevel, der er enda flere af dem herinde på mol alene - dermed selvfølgelig igen, på ingen måde for, at sige at der ikke er nogen der ikke bruger taber medikamenter, heller ikke for at anklage nogen som helst for at gøre det... sagen er bare den at det hverken beviser, eller antyder noget som helst, i forbindelse med om atleterne er clean eller ej - det eneste man idag er istand til, er at konstatere at atleter x antal tid før testen har været clean, eller at de ikke ved hvad de laver, og det fortæller jo stort set ingen ting.

Men det gavner selvfølgelig kun sporten - at man holdningsmæssigt erkender, at man kan opnå meget, MEGET, og store resulatater, uden doping, for det kan man selvfølgelig - og doping er altid noget sygt lort .. sålænge folk så ikke kokser, hvis de ikke opnår de der magiske resultater, som når vi ser en eller anden top atlet få, men formår at biholde et realistisk syn på tingene.

Jeg vil iøvrigt slet ikke udelukke de resultater Henning har nu, er fysisk mulige uden doping overhovedet...

Mvh

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Synes skam multivitamin er en god idé. Et fast forbrug af NSAID, her ibuprofen, er en super måde til at få et mavesår på, evt. blødningsforstyrrelser (mao. bør kun tages ved behov, pn., eller inflammatorisk reumatoide lidelser) - glutamin er som jeg ser det, fis i en hornlygte (læs evt.: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1882170...ubmed_RVDocSum)

Min korte kommentar. Og nej fordi en eliteidrætsudøver gør et eller andet, tager et eller andet eller så fremdeles behøver det på ingen måde betyde at det giver nogen mening, rent fysiologisk, eller at det rent faktisk virker når man ser på tingene evidensbaseret - ved ikke hvor mange eksempler der efterhånden har været på det.

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

"20-10-2008 Resultat fra dopingtest den 30-09-2008 var negativ

Mens jeg husker det, så har jeg fået Antidoping Danmarks resultat fra min doping test den 30. september, som naturligvis v>Har en anden tanke som som jeg har lyst til at dele med andre. Den hænger rigtig godt sammen med BE STRONG livsstilen "altid i god form". Jeg hsom tidligere været inde på denne gang forsøgt at øge lidt muskelmasse ved at spise rigtig godt igennem et par måneder og dermed tage på."

Den er god nok, han træner i mit center og blev taget med til doping kontrol i fitnessdk i sep..

Dog har jeg aldrig set ham "tage på" han er altid rimelig hakket..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Når man ser billeder af ham, har han heller ikke "gainet" det store de sidste mange år. så jeg ved ikk hvor meget jeg tror han snyder.

Jeg blev bare overrasket da jeg mødte ham i maj, at han faktisk er MEGET stor i virkeligheden. Meget større end han fremstår på de billedet jeg har set.

Men jeg har hørt fra en af hans tidligere bekendte at han faktisk "snød" lidt de første par år han trænede. Men det kan jo lige så godt være rygter. Fitness er jo trods alt en sport, hvor man er under beskydning, uanset om man doper eller ej.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tvivler meget på om der spørges ind til fortiden - jeg tvivler på det overhovedet vil være lovligt at "tvinge" atleterne til at gøre det..............den tvivler jeg på du får Henning til at gå med på - jeg tvivler også på han går med på en uafhænig løgnedetektor test, hvor han går med til at der rent faktisk spurgt indtil og bordes i fortiden, men jeg ved det selvfølgelig ikke! -

Citat fra wnbf's hjemmeside http://www.wnbf.net/drug-free.html

2008 LIST OF WNBF BANNED SUBSTANCES

(Effective 1/1/08)

The following substances and related compounds are banned by the World Natural Bodybuilding Federation (WNBF) and their use constitutes grounds for dismissal from WNBF Pro Natural Competitions and suspension from membership privileges in the organization for a period of seven years from the failure date. This list is effective January 1, 2007.

ANABOLIC STEROIDS. All Anabolic Steroids, including but not limited to bolasterone, boldenone, chioroxomesterone (dyhdrochlormethyltesterone), clostebol, fluoxymesterone, mesterolone, methandienone, methyltestosterone, nandrolone, norethandrolone, oxandrolone, oxymetholone, stanozolol, testosterone and all other related compounds, are strictly banned.

TESTOSTERONE (injections, patches, gels) in any form or for any reason, even if under a doctor’s prescription.

TESTOSTERONE/EPITESTOSTERONE RATIO. The T/E ratio is used to measure the presence of exogenous testosterone, or illicit elevation of testosterone levels. A T/E ratio in excess of 6/1 is ruled as positive, no matter what the cause. Note: Should the use of any substance cause an elevated T/E ratio in excess of the 6/1 limit, the athlete will be ruled as positive (failure).

GROWTH HORMONES (PHARMACEUTICAL HGH, HCG and any other related compounds). Oral, spray or sublingual GH compounds of pharmaceutical origin are banned effective January 1, 2001.

HORMONES, PROHORMONES AND ALL PRECURSORS & METABOLITES, DERIVATIVES & RELATED COMPOUNDS. The use of any hormone (injectable, oral, sublingual or otherwise) for bodybuilding purposes – including insulin – is prohibited.

ALL HORMONAL PRECURSORS (DHEA, androstenedione; 19-norandrostenedione; androstenediol; 5-AD; androstene-TRIONE; 17-androdione; etc.) are banned effective January 1, 2000. (Includes Novadex, Superdrol, Halodrol, Methyl-1, etc.)

NOTE: 7-Keto DHEA is NO LONGER banned (effective 6/1/07) by the WNBF.

ALL OTHER ADDITIONAL HORMONAL SUPPLEMENTS (6-OXO; 6-OXO-androstenetrione; 2a,17a-dimethyl-17ß-hydroxy-5a-androstan-3-one; 3, 17-keto-etiochol-triene; 1,4,6-androstatriene-3,17-dione; 3-Alpha (5a-androstane-3a,17b-diol); etc.) have been identified as prohormonal in nature as of January 1, 2004, and are banned effective January 1, 2004. (Includes Novadex, Superdrol, Halodrol, Methyl-1, Forza-T, etc.)

FAT-BURNING PROHORMONE DERIVATIVES such as 3,17-dihydroxy-delta-5-etiocholane-7-one (A7-D), and 3,17-dihydroxy-delta-5-etiocholane-7-one diethylcarbonate (A7-E) are banned effective January 1, 2007. (Includes Hot Rox, Fahrenheit, etc.)

PRO-STEROIDS are banned as of January 1, 2000. They are marketed as not being prohormonal, but they ARE. (Includes 1-Test, etc.)

PRESCRIPTION THYROID HORMONE MEDICATION when used for bodybuilding purposes is banned.

The presence of any banned substance in the urine (i.e., nandrolone, etc.), no matter how it arrived, is ruled as a positive (failure).

NOTE: BE SURE TO CHECK ALL INGREDIENTS LISTS OF SUPPLEMENTS BEFORE USING THEM! (E-mail questions to [email protected].)

PRESCRIPTION DIURETICS. Any and all prescription weight-loss substances and diuretics used for bodybuilding purposes, even when physician-prescribed, are banned by the WNBF.

EPHEDRINE, EPHEDRA AND ALL RELATED COMPOUNDS are banned effective July 1, 2004.

PSYCHOMOTOR STIMULANTS such as amphetamines, speed, cocaine or other stimulants when used for bodybuilding purposes.

MUSCLE IMPLANTS OF ANY KIND are strictly prohibited. BREAST IMPLANTS for females are not banned.

CHEMICALS/DRUGS FOR THE PURPOSE OF DECEIVING OR PASSING THE POLYGRAPH OR URINE TEST.

CLENBUTEROL AND GHB (since 1992).

ANY ILLEGAL OR ILLICIT BODYBUILDING DRUG OR SUBSTANCE AS DECREED BY U.S. GOVERNMENT AGENCIES.

ANY FDA-BANNED SUBSTANCE, EXCEPT IF SPECIFICALLY OTHERWISE INDICATED.

ANY IOC- OR WADA-BANNED SUBSTANCE, EXCEPT IF SPECIFICALLY OTHERWISE INDICATED.

Da jeg var der ovre sidste år, blev jeg i løgndetektoren spurgt om jeg overholdt ovenstående, altså om jeg på daværende tidspunkt ikke havde indtaget ovenstående ting i 6 år (kan se den nu er ændret til 7 år), foruden effedrin, der på det tidspunkt var ½ års krav til.

Der blev ikke spurgt ind til ting der lå forud den tidsramme.

Link to comment
Share on other sites

Den er god nok, han træner i mit center og blev taget med til doping kontrol i fitnessdk i sep..

Ja, jeg stod lige ved siden af ham, da de hev ham med til en samtale og test - så er der ikke den store "risiko" for selv at blive udvalgt :laugh:

Det virker i øvrigt til at han benytter Technogym-maskinerne en del.. synes tit jeg spotter ham i maskinafdelingen.

Link to comment
Share on other sites

Sys da nok man kan mærke at -Elvirus- har meget lidt tiltro til Henning. :wink:

Jeg kenderikke manden (aner faktisk ikke hvem han er), jeg har i tråden blot påpeget at de efterspurgte "tilskud" er en omgang bullshit i træningssammenhæng. Om han eller andre har dopet sig er jeg komplet ligeglad med, det interesserer mig overhovedet ikke - hvorved jeg ikke forholder mig. :smile:

Og selvfølgelig kan man tage muskelmasse på ved at benytte maskiner, der er jo ikke noget odiøst i at belaste musklen på den ene fremfor den anden måde.

Link to comment
Share on other sites

Og selvfølgelig kan man tage muskelmasse på ved at benytte maskiner, der er jo ikke noget odiøst i at belaste musklen på den ene fremfor den anden måde.

Ja selvfølgelig kan man det, men det er da virkelig en sjældenhed at "veltrænede" alteter bruger maskiner i deres træning. Jeg ved da godt at det så absolut er muligt at dyrke sin krop i en maskine.

Link to comment
Share on other sites

Tror det er mest for at variere sin træning og øvelser at han køre tecnogym, for han køre mest frivægte..

Leg curl (der køre han ofte med et ben, for større belastning)

Leg Extension ( -"-)

Siddende bryst press

Siddende skrå skulder press

Btw. Ja han er stor.. Utroligt at Mr. fitness skal være i den størrelse ordning alla´bb bare med arobic

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Jeg har læst lidt på den blog Henning Kristensen har ført på sin hjemmeside på vejen mod olympia Natural BB

http://www.bestrong.dk/top-menu/henning-kr...-york-2008.html

"Fra og med sidste uge tager tilskud af BCAA aminosyre, L-Glutamin, multivitaminpiller, Glusamin, Ipubrufen og OMEGA 369."

Hvad gør disse kosttilskud for ham?

vil sige at vitaminpillen og OMEGA369 er jeg godt klar over hvad han bruger til. men resten?

Han kørte tidligere i forløbet HMB i stedet for BCAA. hvorfor skiftede han der?

ville det være nødvendigt med de andre tilskud?

- og hvad laver Ipubrufen(smertestillende piller) i hans liste over kosttilskud?

Vitaminpiller kræver vel næppe den store forklaring og OMEGA 369 er vel heller ikke videre mærkeligt! Glusamin og Ipubrufen indtaget kunne tyde på han har lidt småskavanker hvilket vel ikke er så mærkeligt hans træning taget i betragtning. BCAA og L-Glutamin er anticatabole tilskud der er beregnet til at minimere de negative konsekvenser som overdreven træning har på ens muskelmasse. På mennesker der er i energibalance og forøvrigt ikke træner mere end de kan restituere fra har det næppe nogen effekt. Har været venner med manden i halvfemserne da vi begyndte at træne de samme steder. Han er ganske rigtigt temmelig meget større i virkeligheden end billeder af ham indikerer. Han var ret stor allerede da han begyndte at træne og hans nuværende størrelse havde han næsten opnået efter de første 3-4 år (ca 12kg tog han på). Hans fedtprocent har altid ligget i den lave ende også inden han begyndte at stille op i noget. Han har prøvet at tage ekstra på offseason for at se hvorvidt det hjalp ham til at øge, det tungeste jeg har set ham var på 95-98kg, og der var han ikke chubby på nogen måde. Han konkluderede tilsyneladende at det ikke hjalp ham tilstrækkeligt og har siden holdt sig hakket hele tiden såvidt jeg ved. Hans fysik er blevet klart bedre siden de første år men størrelsen havde han allerede tidligt.

Hvad angår HMB så er leucins kotosyre så vidt jeg husker og tilskud af dette skulle spare på musklernes leucin lager og dermed forhindre nedbrydning af muskelvæv i forbindelse med træning. Virker best på nybegyndere der træner mere end de har godt af og effekten på alle andre er nok tæt på nul så vidt jeg ved.

Link to comment
Share on other sites

Ja selvfølgelig kan man det, men det er da virkelig en sjældenhed at "veltrænede" alteter bruger maskiner i deres træning. Jeg ved da godt at det så absolut er muligt at dyrke sin krop i en maskine.

tror du skal kigge dig lidt bedre omkring, er ikke mange BB'ere jeg har læst om som ikke bruger en eller anden form for maskine som suplemant

Link to comment
Share on other sites

tror du skal kigge dig lidt bedre omkring, er ikke mange BB'ere jeg har læst om som ikke bruger en eller anden form for maskine som suplemant

jaah nu studerer jeg heller ikk de stores øvelser specielt meget. Men jeg har da lagt mærke til at Palle Rasmussen(Mr. universe & World '08) stort set aldrig sidder i maskinerne.

Han træner samme sted som mig :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share