Sammenligning af bænkpres resultater


Toft2
 Share

Recommended Posts

Jeg er newbie på denne side, og har kun trænet lidt under 2 år. Men er blevet utrolig interesseret i sporten..

- faktisk så interesseret at styrketræning/bodybuilding ikke længere bare er en sport, men en livsstil.

Lidt fakta om jeg selv:

Vejede 63,7 kilo da jeg begyndte at træne. ( fedt % 6.9 )

Vejer nu ca. 92 kilo, fedt % ca. 15,5

Min rekord er at tage 3,3 kilo Muskelmasse/vand på, på et md. :)

Har været ekstrem uheldig med sygdomme, har imens min træning haft besøg af ca. 10 influenza´er og en fantastisk morsom kyssesyge ( monoukleose ).

Jeg spiser utrolig sundt ( 8-10 gange dagligt ) ca. 3500 Kalorie ( lidt meget.. men brænder dem ok af )

Tar ydermere Protein ( Designers whey - ren valle ) og kreatin ( Promax, krystaliseret ).

Af vitaminer: Solaray Spektro Multivitamin, Fiskeolie Omega-3, C-vitaminer og hvidløgs piller.

Nå men til handlingen:

Jeg har taget bænkpres i ca. 5 md. og maxer ved 80 kilo á 8 gentagelser á 5 sæt.

- Hvordan lyder det.. ? Kan vi få nogle sammenligninger ?

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til MOL. :)

Jeg har taget bænkpres i ca. 5 md. og maxer ved 80 kilo á 8 gentagelser á 5 sæt.

- Hvordan lyder det.. ? Kan vi få nogle sammenligninger ?

Det er et liiidt sært spørgsmål må jeg nok indrømme. Men hvis du vil se hvordan de forskellige personer her på MOL ligger rent styrkemæssigt, vil det letteste for dig være at læse i deres logbøger. Der er masser af guf og detaljer at finde der! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget.

Men jeg kører en del mindre end dig (under 50 kg - 3*8)

Min vægt er lige knap 100 kg - med en al for høj fedtprocent.

Iovrigt så tag et kig i folks logbøger. - De fleste skriver ret detaljeret.

Jeg har trænet siden juli. Dog er det meste af tiden i et F&F lign. center :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share