Har du brug for vejledning og/eller betjening i dit fitness-center?


lassah
 Share

Har du brug for vejledning og/eller betjening i dit fitness-center  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Glædelig Jul.

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber I vil hjælpe mig med at få svar på.

Når du træner, har du så brug for vejledning og/eller betjening?

Ville du gerne træne i et center hvor der er ikke er nogen form for bemanding i åbningstiden?

Med det mener jeg alt udover den betjening det kræver at oprette og forlænge et medlemsskab.

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

...er det ikke lidt "farligt" at lave en test på lige det spørgsmål på denne side?

Jeg mener, de folk der er meldt ind her er jo typisk også folk der enten har sat sig ind i tingende, eller er ved at gøre det.

Jeg svarede selv nej, men det betyder da ikke at jeg ikke kan lære mere. Det betyder mere, at jeg ikke har den store tiltro til de instruktører, der er i centrene.

Når jeg træner er det da ikke sjældent, at jeg ser folk der burde have noget instruktion i et eller andet. Jeg blander mig dog kun hvis folk enten spørger, eller gør noget der er direkte sundhedsskadeligt.

...desværre er det meget sjældent, at jeg ser en instruktør gå hen til nogen uopfordret, der tydeligvis kunne bruge hjælp

og god jul allesammen. :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg nok enig med rocinante - jeg kunne da indimellem godt bruge noget vejledning, men spørger her i stedet for, netop fordi at når der endelig er nogen i centret, så ville jeg ofte få et bedre svar hvis jeg spurgte nærmest hvem som helst - desværre.

Jeg ser også tit folk der sidder og laver øvelserne helt forkert, "instruktøren" vader lige forbi, uden at sige noget.

Link to comment
Share on other sites

Har selv arbejdet som instruktør og der er en hårfin grænse mellem at virke hjælpsom eller pisseirriterende! Benyttede mig altid af følgende argumentation for evt vejledning (uden at være blevet spurt af den pågældende kunde) Er personen til akut fare for sig selv eller andre? Er personen stensikkert på vej til at gøre alvorlig skade på sin krop (ved brug af træningsredskaber)? Er svaret nej til begge spørgsmål så forholder man sig passivt! Var det personer der trænede meget og i øvrigt udviste interesse for råd angående træning så var grænserne ikke de samme!

Link to comment
Share on other sites

Ved større omlægninger/justeringer af mit program vil jeg spørge instruktørerne (hvis jeg altså har noget at spørge om). Ellers passer jeg for det meste mig selv i centret. Her i juleferien træner jeg i et lille center, hvor der intet personale er (undtagen hvis man ringer efter ejeren).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share