slankepiller


aaaaaa
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

Jeg er på ingen måder overvægtig, men har en alt for stor mave med meget fedt. Jeg motionere dagligt og mærker et resultat, men alt for langsomt desværre.

Og så har jeg overvejet slankepiller for at forhøje hastigheden af mit fedttab. Jeg vil i den anledning gerne have gode råd af folk som har viden indenfor slankepiller.

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ærligt talt ikke, at du får en eneste herinde til at anbefale slankepiller.

Skriv lidt om din alder, højde, vægt, dine daglige kostvaner, din træning, og hvis du ellers rører dig på arbejdet. Så er der flere herinde der gerne vil hjælpe med at "luge" lidt ud i kosten, så du kommer på rette spor.

If you have to do it - do it right.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ærligt talt ikke, at du får en eneste herinde til at anbefale slankepiller.

Skriv lidt om din alder, højde, vægt, dine daglige kostvaner, din træning, og hvis du ellers rører dig på arbejdet. Så er der flere herinde der gerne vil hjælpe med at "luge" lidt ud i kosten, så du kommer på rette spor.

If you have to do it - do it right.

jeg er 16år og 167cm høj. Jeg vejer 63kg. (som jeg skrev, er vægten ingen problem).

Jeg styrketræner 4,5 timer om ugen fordelt på 3 dage. Jeg løbetræner 3-5 gange om ugen, hvor jeg løber 4km på omkring 25min.

Jeg spiser ikke specielt usund men har hellere ikk noget imod søde sager i ny og næ. Min nytårsforsæt er forresten at stoppe med det.

Jeg har bare så svært ved at tabe om mig om maven, og min tålmodighed er ved at slippe op.

Link to comment
Share on other sites

jeg er 16år og 167cm høj. Jeg vejer 63kg. (som jeg skrev, er vægten ingen problem).

Jeg styrketræner 4,5 timer om ugen fordelt på 3 dage. Jeg løbetræner 3-5 gange om ugen, hvor jeg løber 4km på omkring 25min.

Jeg spiser ikke specielt usund men har hellere ikk noget imod søde sager i ny og næ. Min nytårsforsæt er forresten at stoppe med det.

Jeg har bare så svært ved at tabe om mig om maven, og min tålmodighed er ved at slippe op.

Det ser ud til at du er meget aktiv med seriøs træning.

Der hvor det går galt for dig er at du stadigvæk indtager for mange kalorier, i forhold til hvad du forbrænder ved din træning.

Derfor skal du havde styr på din kost

Link to comment
Share on other sites

Godt råd herfra, hvis du er villig til at bruge penge på slankepiller..

Book istedet en tid ved en god diætist!.. det koster sku stort set det samme.

Du vil få SÅ meget mere med hjem fra en dygtig diætist, end du vil fra slankepiller...

Eneste du nok må undvære fra diætisten, i forhold til slankepillerne, er risikoen for blodpropper eller hjertestop :). Det er der nok ikk så mange diætister der kan fremkalde, i forhold til hvad risikoen ved slankepillerne er.

Få styr på din kost, og du vil blive lykkelig over din krop!. For det ser ud til at din træning er rigtig god i hvert fald!.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share