Tribulus terrestris


Francis
 Share

Recommended Posts

Hejsa herinde..

Har aldrig rigtig brugt kosttilskud før, men har fået tilbudt en "dåse" af dette produkt gratis. Og så ville jeg lige høre jeres meninger/erfaringer med dette produkt..

Efter hvad jeg sådan lige kan finde finde ud af skulle det være fremstillet ud fra "naturlægemidler", og skulle stimulere produktionen af testosteron.. Men som sagt, jeres meninger og erfaringer er velkomne :)

Link to comment
Share on other sites

DHEA er det eneste "Pro-hormon" med effekt men først efter vi er rundet de ca. 50 år. For indtil da har vi hvad vi behøver ad naturlig vej. Men de andre så om det er nor-andro..., andro.... og specielt Tribulus terrestris så bør du bruge pengene på proteiner istedet. De omdannes hovedsagligt til østrogen og dehydrotestosteron (den der får håret til at falde af og giver forstørret prostata) og er ikke gavnlige for en atlet. :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Tribulus terrestris er en gammel urt, og det er IKKE det samme som DHEA og prohormoner. Geez, det er lissom at sige at ginseng er det samme som amfetamin… :rolleyes:

Jeg har prøvet tribulus terrestris og det gav mig intet andet en store testikler og forhøjet libido.

Anyways, hvis det ikke er fordi du vil imponere nogen tøser med at du har tyretestikler, eller har libido problemer, så spar pengene. Hvis du kan få det gratis ser jeg ingen grund til at lade være, men du bliver nok ikke supermand… ;)

Link to comment
Share on other sites

Anyone--> hvor har jeg skrevet at det er det samme?? Hvis man ikke skrive en hel A4 side med uddybende forklaringer så kommer de krakilske straks ud af busken og hugger til - men intet overraskende i det. Det den unge mand ville vide var hvorvidt skidtet virker og da Tribulus tit "stackes" med Pro-hormorner og skulle eftersigende havde samme virkning så kom de i samme bås! Men ok nu vi er igang, kan du forklare mig hvordan Tribulus skulle kunne få ens klunker til at vokse - for den har jeg nu aldrig hørt om. Håber det passer for så bør alle krudtgutterne da nappe det når de krudter den for at holde en normal klunkestørrelse under en kur - og det er jo en god ting!! :confused2: ;)

Link to comment
Share on other sites

Ung mand.. Så så, jeg er altså 25 år. he he :D

Men ja ja, troede nu heller ikke rigtig på at det havde en effekt.. Ville bare lige høre folk herinde om det!

Må nok give anyone(altså, personen) ret i at når jeg tager de seks tabletter om aftenen lige inden sengetid som jeg blev anbefalet, så kan det altså godt mærkes i kæppen dagen efter.. Mærkeligt, men sandt!!!

Om sexdriften er øget, har jeg nu ikke lige lagt mærke til.. Den kan nok ikke komme højere op. he he B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet at spise tribulus terrestris, men jeg syntes altså ikke rigtigt at det havde den store effekt på hverken styrke og sexdrift. Faktisk er jeg i tvivl om hvor vidt det overhovedet havde en virkning. Jeg vejer omkring 75-76 kg og spiste de der 4-6 kapsler om dagen der stod på bøtten. Jeg kan desværre ikke huske hvor meget der var i kapslerne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share