WM Håndbold


Træningshjernen
 Share

Recommended Posts

Hvis vi skulle have slået Frankrig igår skulle samtlige danskere ramme topniveauet herunder Kasper Hvidt, nu var det desværre IMO kun Klaus Bruun, der ramte topniveauet også kunne Frankrig uden det store besvær spille sig videre.

QFT, desværre :unhappy:

Vi må bare hive en bronzemedalje hjem.

Et andet synspunkt kunne også være at vi med vores små 5-6mil indbyggere alligevel har klaret det meget godt mod nationer der har talentpotentiale i 60(fx Frankrig) og 80mil(Tyskland) mennesker. Håndbold er trods alt en relativt udbredt og kendt sportsgren...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

QFT, desværre :unhappy:

Vi må bare hive en bronzemedalje hjem.

Et andet synspunkt kunne også være at vi med vores små 5-6mil indbyggere alligevel har klaret det meget godt mod nationer der har talentpotentiale i 60(fx Frankrig) og 80mil(Tyskland) mennesker. Håndbold er trods alt en relativt udbredt og kendt sportsgren...

Ja - i Europa. Apropos indbyggertal, hvorfor er Island ikke med? Det er lidt svært at tage seriøst at en af verdens bedste nationer ikke er med, når fx Kuwait er med. Kan dog godt se at de dårlige nationer aldrig bliver bedre hvis de ikke får noget international erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Ja - i Europa. Apropos indbyggertal, hvorfor er Island ikke med? Det er lidt svært at tage seriøst at en af verdens bedste nationer ikke er med, når fx Kuwait er med. Kan dog godt se at de dårlige nationer aldrig bliver bedre hvis de ikke får noget international erfaring.

Island blev slået ud i kvalifikationen af Makedonien.

Link to comment
Share on other sites

Man får som fortjent, er det ikke det man siger?

I kan smide skylden hen på mig! Jeg så de fleste kampe samt optagten dertil. De to kampe mod Polen så jeg ikke pga noget pigehalløj og i kampen mod Frankring sad jeg i metroen på vej hen til nogle veninder (jeg senere skulle i biffen med) mens optagten og de første fem minutter af kampen blev spillet. Og de tre kampe ved vi jo godt hvordan gik - jeg tror der er en direkte sammenhæng med min opbakning og kampens udfald. Noget tyder desværre på det.

så "you can put the blame on me"

Link to comment
Share on other sites

DK fik bare ikke tingene til at fungere i denne turnering. En 4. plads er hæderligt taget dette i betragtning. Men kan alligevel ikke lade være med at tænke: hvorfor var DK ikke mere mentalt klar til bronzekampen? Er det de rutinerede, eller de unge, der svigter her? Wilbek plejer sgu ellers at kunne motivere en flok, det er faktisk første gang, jeg synes at han har gjort det rigtigt skidt som landstræner for herrerne..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share