cm-tab?


?-mark
 Share

Recommended Posts

Først og fremmest må I undskylde hvis I har besvaret dette til døde i andre indlæg, har kigget lidt rundt i dem men der er stadigvæk lige et par ting jeg godt kunne tænke nogle lidt mere klare svar på :wink:

1. Er det på ingen måde muligt at tabe sig bestemte steder på kroppen?

2. Hvis man ønsker at tabe sig cm-mæssigt, hvad er så bedst - styrketræning eller cardio?

Er endelige begyndt at træne, hvilket jo bare er super. "Problemet" består dog i at jeg både har en kæreste og en veninde der har masser af gode råd til hvordan de mener at jeg skal gribe det hele an, og disse er selvfølgelig modstridende på mere en et par områder. :bigsmile:

Jeg ønsker primært at tabe mig cm-mæssigt på mine lår, men er ellers udemærket tilfreds med resten af min krop, og vil allerhelst undgå at tabe mig på mit bryst da både jeg (og kæresten :blush: ) er udemærket tilfreds med deres størrelse.

Alle råd er velkomne, tvivler på jeg kan blive mere forvirret end jeg er pt - selvom de jo begge mener det godt. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

1 - desværre nej.

2 - på kort set: klart cardio. På længere sigt er styrketræning ikke helt håbløst da der ligger der en vis "tomgangsforbrænding" i muskelvævet så jo større muller, jo højere hvilestofskifte. Men det er nu ikke det helt voldsomme der kan hentes på den konto.

Men det med at tabe dig på lårene uden det går udover resten af kroppen - den går desværre ikke med mindre du kaster dig over en fedtsugning. Ellers så skal du tabe dig og styrketræne brystet så det vokser muskulært som fedtet ryger :wink:

Link to comment
Share on other sites

1 - desværre nej.

2 - på kort set: klart cardio. På længere sigt er styrketræning ikke helt håbløst da der ligger der en vis "tomgangsforbrænding" i muskelvævet så jo større muller, jo højere hvilestofskifte. Men det er nu ikke det helt voldsomme der kan hentes på den konto.

Men det med at tabe dig på lårene uden det går udover resten af kroppen - den går desværre ikke med mindre du kaster dig over en fedtsugning. Ellers så skal du tabe dig og styrketræne brystet så det vokser muskulært som fedtet ryger :wink:

Tak for svaret! :bigsmile:

Fedtsugning bliver jeg nok (forhåbentlig) aldrig kandidat til - syntes ærlig talt at det er penge udaf vinduet. :wink: Så tror bare jeg tager chancen og holder mig primært til cardio så jeg i det mindste ikke risikerer at få for store muskler i fht. mine 158 cm, også nøjes med at styrketræne de steder der ville have godt af det - såsom min ryg. :smile: Kan jo være jeg er heldig og det hele arter sig på den rigtige måde. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret! :bigsmile:

Fedtsugning bliver jeg nok (forhåbentlig) aldrig kandidat til - syntes ærlig talt at det er penge udaf vinduet. :wink: Så tror bare jeg tager chancen og holder mig primært til cardio så jeg i det mindste ikke risikerer at få for store muskler i fht. mine 158 cm, også nøjes med at styrketræne de steder der ville have godt af det - såsom min ryg. :smile: Kan jo være jeg er heldig og det hele arter sig på den rigtige måde. :bigsmile:

Lyt til mig: Du kan umuligt få store muskler. Det er simpelthen fysiologisk umuligt, at du kunne blive kosmetisk "grim" af at styrketræne. For at du skulle blive så stor, at du selv synes det er grimt, så skal du overholde følgende punkter:

1. Have en enorm viden indenfor styrketræning, samt en enorm motivation i flere år.

2. Have en enorm viden indenfor kost, samt strukturere din kost hver eneste dag med henblik på optimeret kost; i et moderat kalorieoverskud

3. Dyrke utrolig meget cardio ved siden af(3-4 gange om ugen)

4. Tage steroider regelmæssigt

Og jeg tror ikke, at du kan overholde én eneste af disse 4 punkter. Så frygt ej, at du bliver "for stor".

Link to comment
Share on other sites

Lyt til mig: Du kan umuligt få store muskler. Det er simpelthen fysiologisk umuligt, at du kunne blive kosmetisk "grim" af at styrketræne. For at du skulle blive så stor, at du selv synes det er grimt, så skal du overholde følgende punkter:

1. Have en enorm viden indenfor styrketræning, samt en enorm motivation i flere år.

2. Have en enorm viden indenfor kost, samt strukturere din kost hver eneste dag med henblik på optimeret kost; i et moderat kalorieoverskud

3. Dyrke utrolig meget cardio ved siden af(3-4 gange om ugen)

4. Tage steroider regelmæssigt

Og jeg tror ikke, at du kan overholde én eneste af disse 4 punkter. Så frygt ej, at du bliver "for stor".

Hahaa :laugh: Det er meget godt ramt må man sige - nr 3 er vist det eneste jeg kan overskue at forsøge på :wink:

Mange tak for rådet - tror dog også jeg kommer til at gøre lidt i det af og til :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share