proteinbar under cut?


The-Pimp
 Share

Recommended Posts

Hejsa!

stats:

16-årig dreng

184 cm.

78 kilo

fedtprocent: unknown(?)

muskelmasse: stor - i forhold til min alder

mål inden juni:

17-årig dreng¨

194 cm ( :superman: )

74 kilo

fedtprocent: mindre

muskelmasse: større

Normalt er består mine kosttilskud af: Udo's choice, protein pulver, vitamin og fiskeoliepille. Men tænkte på ville det være fordelagtigt at anvende proteinbar under cut?

- jeg er godt klar over at 'normal' kost er værd at fortrække, og holder mig normalt også væk fra alt 'falsk' føde, men lige under cut ville det så være godt for at få et kalorielet måltid ind som indeholder masser af proteiner, f.eks. som pre-workout-meal?

tak!

og send gerne en PB med et bestemt mærke, da jeg er helt rundt på gulvet over alle de mærker?!

Link to comment
Share on other sites

Stort set alle proteinbarer er fyldt med sukker og lavkvalitetsprotein (gelatin el.lign) - så nej :smile:

okay tak for det....

- jeg tænkte på, forleden løb jeg ind i en hjemmeside hvor de solgte langsomt optageligt protein (kassein vist nok), som var udvundte af skummetmælk. dette skulle være enormt godt inden man gik i seng... kunne dette være godt at købe?

Grunden til at jeg ikke 'bare' drikker skummetmælk i uanede mængder under cut er fordi der også er forholdsvis mange kalorier, men i det der pulver kunne man få 27 gram protien for kun 127 kcal...

Link to comment
Share on other sites

Du bør nok også lige kigge på, at mange protein barer indeholder en del mættet fedt. Ikke særligt godt.

Generelt set er protein barer en tarvelig omgang føde..

ja men har nu også droppet idéen...

nu tænker jeg mere på det her:

jeg tænkte på, forleden løb jeg ind i en hjemmeside hvor de solgte langsomt optageligt protein (kassein vist nok), som var udvundte af skummetmælk. dette skulle være enormt godt inden man gik i seng... kunne dette være godt at købe?

Grunden til at jeg ikke 'bare' drikker skummetmælk i uanede mængder under cut er fordi der også er forholdsvis mange kalorier, men i det der pulver kunne man få 27 gram protien for kun 127 kcal...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share