Cut cut cut


Nat
 Share

Recommended Posts

Mandag: Løb 10,5 km.

Da jeg startede med at løbe var ruten 2,5 - 3 km....og det var alt rigeligt. Hvade aldrig drømt om at skulle løbe 10.

Jeg syns det er kedeligt og ensformigt.

Nu ved jeg godt at der er mange der syns det bare er en lille hyggedistance, og som løber meget mere end jeg......men det er en stor ting for mig hehe.....er lige lidt høj over at have løbet 10 km tre gange nu. Hehe. Selvom jeg dagen efter typisk får lidt ondt i hoften....den skal nok bare lige vænne sig til en lidt længere distance :smile:

Er den bedste følelse at være træt og udmattet efter en god gang træning....!

Bare lige et lille "wohooo-indlæg"

God dag derude :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ny pr :w00t:

Løb 15,33 km igår (for at være helt præcis hehe).

Skulle bare have været en 10-km, men så kom der lidt mere på.

Men for fanden hvor er jeg øm i knæ og hofter idag, det var benene vist ik klar til endnu. Har fået noget i klemme i overgangen fra mås til ryg....av av!!!

Men hvor var det fedt at gennemføre...mest da jeg var færdig hehe :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

30.06.2009

Puh...har godt nok været en sløv log....og sløv træning :blink:

Igår var dog ok.

Startede med at løbe en morgentur på 7 km

Tog senere i centret og lavede lidt der. Pyh, dete var lunt.

Pullups

5 @ mig

4 @ mig

3 @ mig

Chuinups - med hjælp.

6 @ mig

6 @ mig

6 @ mig

træk til bryst (liggende på maven)

6 @ 20 kg

6 @ 20 kg

6 @ 20 hg

Bænkpres (med håndvægte)

6 @ 35 (i alt)

6 @ 35

6 @ 35

Flyers i kabel stående (kender ik alle de fancy ord)

6 @ 18,5 kg i hver hånd

6 @ 18,5 kg

6 @ 18,5 kg

Biceps med håndvægt

6 @ 10 kg

6 @ 10 kg

6 @ 10 kg

Biceps med stang

6 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

Skulder

6 @ 12,5 kg i hver hånd

5 @ 12,5 kg

6 @ 12,5 kg

Flyers-ting til skulder

6 @ 5 kg

6 @ 5 kg

6 @ 5 kg

Triceps (kabeltræk)

6 @ 33,5 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

Dips med 10 kg hjælp

6

6

6

Diverse mave og rygøvelser.

Var god træning....der går længe mellem mine styrkepas i øjeblikket.....så kan tydeligt mærke det i dagene efter. Skal ud og spille badminton senere...er spændt på armene, de piver lidt idag :smile:

Nogle der kan hjælpe mig med hva nogle af alle øvelserne hedder? Jeg laver dem bare, aner ik hva de hedder ;o)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

15.08.2009

Wauw....længe siden jeg har logget herinde.

Kører på det aller aller sidste af min fire ugers ferie. Starter igen mandag...piv.

Har fået trænet ok i min feire....tog på en kajaktur med kæresten.

Tog fra Holbæk og stævnede mod Rørvig. Men med to turkajakker er det ik helt nemt. Vi havde kun èt lastrum...(og det var i min kajak) så der kunne være telt og to soveposer samt lidt fodder og diverse andet. Tøjet måtte vi have i rygsække på ryggen.

Ik helt optimalt når man skal ro....det giver dårligere bevægelsesfrihed og balance, og så gnaver remmene i skuldrene.

Men hva, det skulle prøves. På andendagen måtte vi sande at turkajakker ik duer i store bølger, og måtte stikke snuden ind i lammefjorden, hvor vandet er noget roligere. Så vi kom aldrig til Rørvig desværre.

Han har nu invisteret i en havkajak, og jeg satser på at gøre det samme til sommer, så bliver turen forhåbentlig mere en fornøjelse rent romæssigt end det var denne gang.

Men 51 km blev det til på tre dage i alt...ganske ok, med en 7 kg rygsæk på ryggen syns jeg og en kajak der uden oppakning vejer 23 kg.

I dagene efter turen er det blevet til lidt forskelligt styrke og løb og skal en tur i Bidstrup skovene imorgen på mountainbike.

Yaiks :crazy:

Håber alle har haft en god sommer so far, og nyder de sidste varme stråler. :smile:

Link to comment
Share on other sites

16.08.2009

12 km mountainbiketur på det Hvide Spor i Bidstrup ved Hvalsø. Super fedt trail, med masser af rødder og stejle....stejle skråninger og stigninger. Er et par år siden jeg har kørt der sidst....havde helt glemt hvor hårdt men sjovt det er :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share