Vægttab 13 år


Majlandt
 Share

Recommended Posts

Hej er en dreng på 13 år er 158 høj vejer vist 54 kg og har en bmi på 18.11 (mener det er det. hvis det ikke er utroligt meget over gennemsnigt så passer det nok)

Jeg vil gerne tabe mig på maven for har en stor mave syntes jeg og vil gerne af med de der "manboobes" Og træne mine muskler op..

mangler hurtigt svar..

Ps. Bliver 14 i år

Link to comment
Share on other sites

Hej er en dreng på 13 år er 158 høj vejer vist 54 kg og har en bmi på 18.11 (mener det er det. hvis det ikke er utroligt meget over gennemsnigt så passer det nok)

Jeg vil gerne tabe mig på maven for har en stor mave syntes jeg og vil gerne af med de der "manboobes" Og træne mine muskler op..

mangler hurtigt svar..

Ps. Bliver 14 i år

Jeg tror ikke du skal i gang med noget decideret vægttab, jeg tror du skal tage at finde dig en sportsgren du synes der er sjov og så kommer det hele af sig selv...

Der er ingen grund til at tænke i diætbaner som 13-årig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nu heller ikke, at der er nogen grund til, at du - din alder taget i betragtning - påbegynder et intensivt styrketræningsprogram. Jeg tror sagtens du kan komme langt ved at dyrke noget sport, som Thorhauge er inde på.

Alt efter hvad du finder interessant, så ville jeg da se, om det ikke er muligt at spille badminton, fodbold, håndbold, tennis, etc. i en klub i nærheden af, hvor du bor. Derved vil du ugentligt forbrænde en del kalorier og dermed "stramme op". Er du ikke til holdsport, hvilket er helt legitimt, kan du med fordel begynde at løbe?

Jeg ville vente et par år med styrketræning, hvis jeg var dig...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share