WWW.NETFIT.DK


wwwnetfitdk
 Share

Recommended Posts

>Atomnisse

tsk tsk tsk, hvad tænker du på. Jeg tror at din stil i squat skal tages op til revudering. Af erfaring ved jeg at folk som får ondt i lænden af at køre squat ofte presser gennem det forreste af foden. Det korrekte er at presse med hælen.

Og ja, du bør flytte din squat til ben dag. Sqaut er quad øvelse numero uno.

Link to comment
Share on other sites

Stakkels Atomnisse. Til grin kan man hurtigt blive, hvad?

Før I skråsikkert udråber squat til en quad-øvelse, så kunne det måske være en god idé at få et lidt mere nuanceret billede ved at læse denne diskussion, som Thomas J og jeg havde for et stykke tid siden. Jeg blev i hvert fald klogere... :wink3:

Morten

Link to comment
Share on other sites

Vi mener ikke det er en god idé at starte ud med at lave squat, dødløft, bænkpres, håndvægtcurl med frie vægte hvis man er ny begynder. Det kan hurtigt resultere i en skade. Vi er klar over at det er bedre at arbejde med frie vægte på længere sigt da det ind og styrker de omkring liggende muskler og sener for den trænede hovedmuskel.

Om kosttilskud er overflødigt eller vi ikke kan konkurrere med Prolab N-Large vi jeg her forsøge at svare på uden at lave reklame for vores produkter.

Protein har en meget stor betydning for opbygning af muskler, proteiner består af aminosyrer, der findes heraf 9 som må betegnes som værende livsvigtige

Isoleucin

leucin

Lysin

Methoionin

Penylalanin

Treonin

Tryptofan

Valin

Histdin

De såkaldte essentielle aminosyrer.

Det er efter vores opfattelse meget vigtigt at ens protein tilskud indeholder store mængder af disse aminosyrer.

Som "Body Builder" går man ind og ser på mængden af disse aminosyrer og hele indeholdet af protein i produktet.

Man forsøger at holde fedt og kulhydrat lavt da det bliver lageret i kroppen.

Jeg ved godt dette var meget kort fortalt.

Derfor mener jeg ikke N-Large og vores Mass Gainer kan sammenlignes direkte hvorfor ikke sammenligne den med vores Prolact?

Det anbefales at man med en rimelig træningsmængde indtager mellem 1,4 og 2 g protein pr kg kropsvægt. og dette tal er endnu højre hvis man dyrker en muskelopbyggende sport. Hvis du sætter dig ned og regner lidt på det skal der indtages en del kylling for at nå dette også er du ikke sikker på at få alle de "essentielle aminosyrer".

Derfor indtager man en shake.

Vi har stadig ikke fundet nogen billigere og bedre end os i dk eller se?

Link to comment
Share on other sites

Der er flere steder i DK og sverige der eksempelvis sælger mikroniseret kreatin til 299 kr for et helt kilo!

Wg med mere protein (ren valle) sælges også billigere på anden side i Danmark og sverige. Jeg vil ikke lave reklame som dig, så jeg skal nok lade være med at skrive adresserne.

Link to comment
Share on other sites

Kære NetFit.......

Du skriver:

Man forsøger at holde fedt og kulhydrat lavt da det bliver lageret i kroppen.

Så er det jeg spørger.........

Hvad sker der med de proteiner som en person indtager, men ikke forbruger.....? Bliver de lagret som fedt....?    Hvor mange kalorier er det nu lige der er i et gram protein......? Og forsvinder disse kalorier ud i den blå luft...?

Ifølge mange ernæringseksperter, skyldes mange velfærdssygdomme som kun er knyttet til den vestlige verdensdel, alt for store mængder protein i kosten (altså ikke kun de store mængder fedt).

Du er nødt til at oplyse, at store mængder protein i kosten ikke er uden risiko....!

Jeg har selv være meget syg p.g.a. diverse kosttilskud (og det er ikke "krudt" jeg mener).

Link to comment
Share on other sites

Jamen jamen, er det ikke forrygende at se. Men hvor ligger berettigelsen i jeres site - det er ganske tydeligt behæftet med fejl, der vil misvejlede apiranter til at træne forkert.

Ønskes der træningsinformation findes det allerede her. Eksempelvis er du selv kommet hertil for at hente råd og vejledning - jeg mener, hvorfor skulle apiraterne så ikke gøre det samme.

Et eksistensgrundlag kunne være at have de billigste priser, men da det heller ikke er tilfældet - hvad er det så lige I vil?

Er det bare mig?..... tror det ikke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share