WWW.NETFIT.DK


wwwnetfitdk
 Share

Recommended Posts

>T-Bar Rows Træk til nakke. 3 set X 8 - 10 gentagelser, en variation er træk til brystet. <

Citatet er fra netfits hjemmeside (træningsprogrammet). Mon ikke I burde få rettet den fejl, for T-Bar Rows har ikke meget med træk til nakken at gøre!

Link to comment
Share on other sites

He he, lige en lille sjov en mere indefra jeres side:

"RYG:

Chins Ophævninger til nakken. 5 gange 8 reps. Få evt. en makker til at hjælpe ved at trække i ankler. "

Dvs. at hvis man har lidt problemer med den, så skal man få sin makker til at trække i sine ankler, så der kommer endnu mere belastning på :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Lidt kritik!

1) I er absolut ikke nordens billigste. Bare i Danmark findes der flere som er meget billigere og i sverige er der endnu flere, så det synes jeg i skal lade være med at reklamere med. Jeg og mine venner synes desuden ikke at Ion exchange whey har den bedste smag overhovedet, men det er selvfølgelig individuelt, og i sidste ende ikke det afgørende. Desuden er Ion exchanged protein ved at være gammeldags i dag skal det helst være CFM. Jeres kreatin er også den gamle slags.

2) I skriver lactalbumen (kan ikke lige huske præcis stavemåde) er den bedste protein form ved et af jeres protein pulvre, dette er ikke korrekt da ex. dets BV kun lige ligger lidt over almindelige ægge protein.

3) I tager ikke imod Dankort!!

4) I fører kun et ukendt mærke.

5) Jeres spørgsmål mindre meget om en reklame. Hvis alle kosttilskuds sælgere satte lignende spørgsmål ind ville MO hurtig miste noget værdi.

Positivt:

Udemærket design

positiv overfor kritik

Link to comment
Share on other sites

Først tak for kritikken denne var som ventet ikke kun positiv og vi mener derfor ikke vores indlæg er nogen reklame på MO, vi er klar over at vi provokere med vores indgangs indlæg. Men det er for at få folk til tasterne.

For det første er vores råd  til nybegyndere indenfor styrketræning. Vi mener ikke at dødløft er det først man skal starte med når man kommer i et center.

Vi priotere sådan at vi ikke mener at det er rimeligt at give det 3 dobbelt for et produkt fordi det bliver optaget lidt hurtigere eller indeholder nogle analyser som ofte er fortaget af firmaet egen udviklingsafdeling.

Kvaliteten af lacatalbumin kan ikke sammenlignes med æggeprotein på nogen måde, derimod kan du sammenligne med Ion Exchange Whey, hvor Ion Exchange Whey er udviklet til at indeholde ekstremt meget protein over 90 % og meget lidt fedt under 1 %.

Igen tak for kritikken, jeg vil forsøge at besvare den generelt så dette ikke bliver en reklame.

Link to comment
Share on other sites

Lactalbumin har en BV værdi på 104 foretaget efter samme BV målingsregler som dem der gav Whey en BV på 159! så de to produkter kan nu nemt sammenlignes. Whey er klart den bedste.

Du kommenterer ikke sababs kommentar om at i ikke er de billigste OVERHOVEDET i norden eller for den sags skyld bare her i Danmark.

Link to comment
Share on other sites

Citat fra www.netfit.dk

"Vi mener ikke at dødløft er det først man skal starte med når man kommer i et center."

Men derimod mener i, at man skal køre squat som benøvelse???? Jeg synes personligt, at squat klart er den sværerste at lære. Dødløft kræver lidt teknik i forhold til squat. Jeg har kørt squat i en måned, og min teknik er stadig ikke god. Dødløft derimod, den synes jeg er meget nemmere, og i følge de styrkeløftere som viste mig den, så siger de jeg kører den med meget god stil.

Hvis i fortsat vil blive ved med at anbefale squat som den bedste benøvelse, så synes jeg, at i skal give en meget grundigere beskrivelse af den. Der kunne eventuelt også være et link til en video, hvor man ser den udført med korrekt form.

Link to comment
Share on other sites

Hva siger du, atomnissen?!!!

Jeg ved ikke om det er mig og tusindvis af andre, der har en forkert opfattelse af squat......:smile: Eller om det er dig der har ret

Jeg kan ikke mærke den i ryggen, men mine quads er SERIØST smadret efter en hård omgang squat.

Dødløft er basis for ryg

Squat er basis for ben

Bænkpres er basis for bryst

Sådan opfatter jeg og tusindvis af andre den, men jeg ved ikke med dig, atomnissen :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

sorry sorry sorry.........jeg smider en 25Kg vægtskive ned over min fod som straf!!!!!    

  .....men jeg kan nu stadig mærke det i min lænd, når jeg har kørt squat, og det kan ikke være min stil/manglen på samme, som er skyld i det, for iøjeblikket kører jeg kun squat, når jeg har min svoger med (gammel styrketræner)......men oki, jeg bøjer mig, og leger "fjedertype" i 2 dage som straf...........

ps. Jeg lader mit forige indslag stå, til spot og harme, for min uvidenhed!  Dette er en (den enste) chance, for jer andre, til frit at disse mig!     Jeg indrømmer at jeg fortjener det, ligesom vi alle bør lave fælles front mod fjedertyper!!

pps. Bør jeg så egntelig ikke flytte squat fra min ryg/bicep dag???

(Redigeret af atomnissen ved 1:41 pm på Dec. 3, 2001)

Link to comment
Share on other sites

La´ gå for denne gang Atomnisse. Men næste gang en fejl af den karakter sniger sig ind i dine indlæg, må vi bede Morten Z om at ekskludere dig fra dette forum :zbiggrinjester:

Link to comment
Share on other sites

Netfit skriver..............

Chokolade honning og sukker : Giver hurtig energi, men hvis for store mængder indtages deponeres dette i kroppen som fedt.

Svar:

Øhhhh,- gør alt anden føde i store mængder ikke også det....?   Et hvert kalorie-overskud deponeres vel som fedt, uanset om denne kalorie kommer fra protein, kulhydrat eller fedt.

Netfit skriver:

I Danmark er det meget brugt at spise meget til aften. Dette bevirker at man fylder maven inden man går i seng. Mens man sover bliver maden omdannet til energi, og når man sover forbruger man ikke ret meget energi. Så den energi man ikke forbruger bliver lagret som fedt.

Svar:

I mine øjne er det forkert at sige, at mad der indtages før sengetid, feder mere en mand der indtages på andre tidspunkter. Et hvert kalorie-overskud feder, og et hvert kalorie-underskud giver vægttab,- og så er det ligemeget hvornår man indtager føden. Hvis jeg spiste et eneste måltid pr. dag der var ekstrem fed og på 2000 kalorier, lige før jeg gik i seng,- vil jeg så blive fed hvis min daglige forbrænding er 2800 kalorier.....?

Det man burde sige var,- at man skal havde et solidt morgenmåltid og spise mange mellemmåltider, for at undgå de store udsving i blodsukkeret.

(Redigeret af lykke ved 2:36 pm på Dec. 3, 2001)

Link to comment
Share on other sites

Enig med Lykke. Jeg synes også det er en fejl at komme chokolade, sukker og honning i samme gruppe. Honning og sukker indeholder som bekendt kun kulhydrat mens chokolade også indeholder store mængder fedt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share