Program - For mig???


bibz
 Share

Recommended Posts

Hej Gutter og Gutinden her på Motion-online.dk

Jeg har for nogle dagen siden fundet siden her og den er da hel genial............så her kommer mit første indlæg.....

Jeg har trænet lidt sådan for sjov i ca. 2-3 måneder, og synes det går rigtig godt, jeg har bare ikke så meget styr på hvad de forskellige øvelser hedder........så jeg ville høre om der ikke var nogle der kendte en side hvor de fleste øvelser er incl. tegning så man også kan finde dem i motions rummet....... :bigsmile:

Og så kommer vi så til det vigtigste, da jeg vil til at træne seriøst, har jeg hørt at det er meget vigtigt med et godt trænings program.......så her kommer mit egentlige spørglsmål?

Et godt trænings program for mig......

Jeg vejer 72 kg.

ca. 180 høj

Kan ca. pt tage 1x70, og så falder det ellers med bænk pres, i starten kunne jeg kun tage 60, så det er jo godt nok tror jeg da.......

Træner ca. 2-3 gange om ugen, men er parat til at tilrette med et eventuelt program som måtte komme.

Jeg vil gerne have et program der giver muskelmasse(altså giv markerede muskler), som bryst etc. da jeg egentlig ser lille ud selvom jeg ikke er det......

Har også læst om protein og kylhydrat tilskud hvilket virker som om en rigitg god ide...

Håber i forstå hvad det er jeg leder efter.....ellers må i bare spørge hvis der er oplysninger i mangler....

Har læst lidt om HTS.....og er paret til at prøve hvad der eventuelt måtte komme af foreslag.....jeg har indtil vidre har læse en masse rigtig gode indlæg her.....

// Mikael aka bibz.dk

// Håber at høre fra jer...... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share