Sportsferie 2009


Nat
 Share

Recommended Posts

Hej derude ;o)

Kæresten og jeg kigger efter sommerferie, og ville gerne være lidt aktiv samtidig.....vi har kigget meget på Club La Santa, men det er også lidt pebret for en uge.

Jeg har hørt at der skulle være andre lignende steder eksempelvis i Grækenland, men ik specifikt hvor. Og har lidt svært ved at finde noget.

Er der nogle der har hørt om eller prøvet noget lignende???

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på Club La Santa sidste år en uge. Det var dog med DGI, og nogle instrutører herhjemme fra, som vi havde de fleste timer med. Men vi var også med i La santas program nogle gange.

Det er godt nok lidt dyrt dernede ja, men jeg syntes virkeligt at det er det hele værd. Det er simpelthen ubeskriveligt. Især hvis du rammer sæsonen med godt vejr dernede, så er der så utroligt fedt. Der er ALTID noget at lave, for alle.

Syntes virkeligt at du bør overveje det.

Et plus er, at alt er dansk dernede, og så er det nogle fede lejligheder man bor i.

Overvej det :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er peberet, der skal afgøre ferieformen, er vandreture i f.eks Norge eller Sverige et alternativ. Og her er der også mulighed for lidt kvalitetstid. :wub:

Det lyder ikke helt skævt, men søger nu nok noget lidt mere aktionpræget :smile: men tak for forslaget

Samos i Grækenland, måske?

Se fx her:

http://www.samosadventure.dk/

Har ikke været der selv, men har da overvejet det som et mere singlevenligt alternativ til La Santa :smile:

Mangler lidt flere aktiviteter hehe.....lyder krævende I know. Men det må gerne minde om La Santa.

Jeg var på Club La Santa sidste år en uge. Det var dog med DGI, og nogle instrutører herhjemme fra, som vi havde de fleste timer med. Men vi var også med i La santas program nogle gange.

Det er godt nok lidt dyrt dernede ja, men jeg syntes virkeligt at det er det hele værd. Det er simpelthen ubeskriveligt. Især hvis du rammer sæsonen med godt vejr dernede, så er der så utroligt fedt. Der er ALTID noget at lave, for alle.

Syntes virkeligt at du bør overveje det.

Et plus er, at alt er dansk dernede, og så er det nogle fede lejligheder man bor i.

Overvej det :)

Det er stadig oppe til stor overvejelse....da de vist har lige det vi søger. Så må vi jo bare hoste op med pengene :smile:

Dette "lyder" interessant http://www.playitas.info/da

Et par aviser herhjemme har også bragt nyheder om stedet, søg evt på google.

Club La Santa er imo ALT for dyrt i sæsonen.

Har godt kigget på stedet. Det virker lidt billigere, og de har også mange ting at tilbyde.

Har dog kun ferie i højsæsonnen, da vi begge skal have det til at passe med hver vores arbejdsplads. Så vi må få det bedste ud af det

Det kan godt være der ikke er så mange muligheder igen.....men tak for jeres svar indtil videre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share