Skulder- og lægtræning


ibroken
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

Jeg begyndte at træne for en måned siden, da jeg vejede for lidt og gerne ville tage lidt på. Siden da er jeg vokset en del, kan man sige. Har ihvertfald fået en del kommentare . :)

Jeg træner alting 5-6 gange om ugen. Jeg vejer 56kg - eller det gjorde jeg før jeg startede med at træne . Siden da har jeg ik målt det.

Èneste ting jeg er bekymret om, der ik rigtig følger med, er skulderne og benene.

FitnessDK her i vallensbæk har ikke en maskine, der kan træne ens lægmuskler rigtigt. Så jeg bruger den der, hvor man skubber sig sig selv frem og tilbage med omkring 100 kilo til at træne mine lægmuskler. Fik at vide, at man kan sætte omkring halvdelen af sin fod på den nederste kant også bare træne - på den måde træner man lægmusklerne. Jeg kan godt mærke til musklerne bliver trænet, men er usikker på om denne øvelse er rigeligt ?

Med skulder, så er der kun en maskine tilgængelig. Hvor man skubber op i siderne. Ved ik hva maskinerne hedder, desværre. :)

Og er i tvivl om én øvelse er nok til at kroppen følger med.

Skal jeg lave flere øvelser til disse muskler ? Hvis ja, så hvilke ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share