Træningshemmeligheder


Lars L Andersen
 Share

Recommended Posts

Jeg snakkede med en kammerat den anden dag om hvordan man i sine teenage år fanatisk havde læst i diverse BB mags om stjernernes træningshemmeligheder.

Her er der en rigtig grineren om træningshemmeligheder af nyere dato, endda af en tidligere Team Danmark ekspert :laugh:

http://www.yestostrength.com/ by the Midget of Pain®

Link to comment
Share on other sites

Jeg snakkede med en kammerat den anden dag om hvordan man i sine teenage år fanatisk havde læst i diverse BB mags om stjernernes træningshemmeligheder.

Her er der en rigtig grineren om træningshemmeligheder af nyere dato, endda af en tidligere Team Danmark ekspert :laugh:

http://www.yestostrength.com/ by the Midget of Pain®

Ja, det er utroligt hvad nogen vil gøre for at tjene penge.

Den sidste jeg stødte på var en U.S. M.D. der var ville fortælle hele verdenen om en helt ny utrolig og fantastisk hemmelighed omkring hvoffor fedt tab udeblev selvom man var på diæt med kj underskud.

Det skyldtes en meget speciel orm i maven og tarmen, som skulle opsuge enzymer der var forbundet med fedtforbrænding, så kroppen blev nægtet at forbrænde fedt, fordi det var sådan denne meget specielle orm overlevede. Ormen som blev omtalt påstod hun levede i maven og i tarmen på mere end 50% af alle der har vægttabs problemer.

Hun havde endda illustreret med billeder af disse orme, som tilfældigvis lignede ringorm og bændelorm på en prik.

Og hun ville meget gerne hjælpe alle de stakler der led af vægttabsproblemer, ved at sende dem materiale der forklarede hvad man skulle gøre og spise og foretage sig af forebyggende instancer for at behandle og undgå at denne orm trivedes i maven og tarmen.

Men der var omkostninger forbundet med at sende alt dette materiale, så hun ville blot have sine små udgifter dækket ved at du skulle blot indbetale 125$.

Det lyder jo totalt rimeligt, kun 125$ for forsendelses omkostninger, super handel, det fås nok ikke billigere :crazy: og så ville man jo samtidig for indsigt i total top hemmelig research som den amerikanske stat ikke ville have du skal have viden om. Det er da mindst det dobbelte værd, og så ville man jo så også samtidig tabe sig hvis man fulgte hendes råd, som tilfældigvis bestod af en masse sindsyg dyre behandlinger (1.000 - 10.000 $) men som selvfølgelig ville virke bedst hvis man engten gik i rask trav eller løb i 30 min hver dag...... :tongue:

Jeg vil godt sælge samme råd for 10$, drop orme kuren, og drop PHD conspiracy crap, og tag ud og løb 30 min. hver dag, det er sådan man taber sig.

Jeg gad vide hvor mange mennesker der falder for sådanne reklame stunts !!! :dry:

PS: Jeg har lige iøjeblikket et super tilbud !.....kun 500 kr. for et fuldstændig ubrugeligt standard 2-split styrketræningsprogram, og en fuldt ud tilrettelagt kostplan, som du blot skal gætte dig til halvdelen af, og du vil få svulmende muskler indenfor så kort tid, som 12 år's vedholden træning. !!!

Effekten af mit program og kostplan kan dog fortærkes så det kun tager 6 mdn at få svulmende muskler på samme program, men denne pakke koster 1.500 kr. og indebære en stor mængde af vækstfremmende hormoner (ikke vedlagt) som på ingen måde er skadeligt og ingen uønskede bivirkninger har, det kan jeg bevise igennem en undersøgelser jeg har fået lavet af en 12 årig geak på en folkeskoles fysiklokale. Så raporten er total troværdig.

Bare ring på 1-800-FitnessScam spørg efter Karl Erik på vicevært kontoret. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg snakkede med en kammerat den anden dag om hvordan man i sine teenage år fanatisk havde læst i diverse BB mags om stjernernes træningshemmeligheder.

Her er der en rigtig grineren om træningshemmeligheder af nyere dato, endda af en tidligere Team Danmark ekspert :laugh:

http://www.yestostrength.com/ by the Midget of Pain®

Nejnejnej.... Fuck det er defekt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share