Den rette kost?


TurboTrunten
 Share

Recommended Posts

Håber at der måske er nogen af jer derude der kan hjælpe mig.

Jeg går med et ønske om at smide nogle kilo og det har jeg gjort længe. Har flittigt trænet ca. 4 gange om ugen siden jul og dette har faktisk resulteret i at jeg har taget på.

Jeg må derfor konkludere at det må ligge i kosten og jeg har derfor simpelthen brug for nogle råd/hjælp til at komme videre.

Har et ønske om at kunne smide omkring ½ kg om ugen.

Jeg træner som sagt 4 gange om ugen og forbrænder mellem 600-1000 pr. gang jeg træner.

Jeg er villig til at gøre rimelig meget i forhold til min kost, har dog visse ''krav'':

Vil meget gerne kunne beholde min morgenmad som den ser ud pt.

1 dl havregryn lavet til grød på vand.

5 mandler + 1 stk. frugt(æble, pærer, blomme)

Formiddags og eftermiddagsmåltider har jeg svært ved, men kan være villig til gnavegrønt.

Det betyder rimelig meget for mig at jeg kan få lov at spise et mellemmåltid ved halv 8-8 tiden, da jeg spiser omkring kl. 17, grundet min kærestes arbejde.

Jeg mangler dog nogle gode forslag til hvad dette kan være.

Jeg mangler derfor altså at vide i forhold til frokost og aftensmad.

Jeg er i tvivl om hvor meget og hvor lidt - og ikke mindst hvad, hvis det skal blive muligt for mig at tabe mig ca. ½ kg pr. uge. Og ligeledes hvor mange kalorier jeg ca. skal indtage.

Det skal lige siges at min træning består af løb, crosstrainer, rulleskøjtemaskine og boksemaskine.

Jeg styrketræner ikke, da jeg har haft dårlig erfaring med dette og egentlig ikke bryder mig om denne form for træning.

Håber meget der er nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan blive sommerklar.

Edited by TurboTrunten
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share