Min ene side er større end den anden


anden15
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har begyndt at styrketræne for et par måneder siden. Mit hovedformål er at blive stor, så det kan gavne mit styrke i fodbold, men selfølgelig også noget udseende. Men som sagt har jeg det problem at det meste af min højre side er større end venstre.

Venstre skulder, arm og nakke er mindre end højre, men tilgængæld er min venstre brystmuskel større end den højre. Dette resulterer også i at jeg kan lave armbøjninger på en arm på venstre hånd, men ikke på højre. (Min ryg er fin i begge sider). Men det som irriterer mig aller mest er det med min venstre skulder og nakke er mindre end den højre side.

Når jeg træner laver jeg altid 1-2 ekstra set dumbbell front raise med venstre arm.

Er der nogen som kender metoder til andre måder at få trænet det, så det ser ordenligt ud?

På forhånd tak for hjælpen :)

Link to comment
Share on other sites

AMB har du nogen ideer om hvad jeg kan søge på for at finde det emne? Jeg har prøvet med nogen forskellige søgeord, men intet er kommet frem.

Men ellers ingenting jeg kan gøre ved det, udover at træne begge sider lige meget, så det kommer efter noget tid?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share