Mavetræning....mangler stadig svar!


debski
 Share

Recommended Posts

Jeg postede tidligere på måneden et topic ang. HST og mavetræning. Fik en masse svar omkring HST som har hjulpet mig meget på vej. Men jeg magler stadig noget til maven?

Nogle der har et godt maveprogram?

Hvilke øvelser er gode...

Og er det ok at kører et maveprogram vedsiden af HST (altså et der ikke følger HST principperne?).

Håber der er nogle der vil hjælpe mig, skulle MEGET gerne have vaskebræt her til sommer, så intet er for hårdt, bare kom med det!

Debski

Link to comment
Share on other sites

Hey Do!

Nogle Stats ville være rart!

Men anyway... Lige en tommelfinger regel. Hav MEGET lav fedt %...

Oversat til dem der ikke surfer vildt meget på MOL (motiononline), så betyder det IKKE ret meget fedt på kroppe, totalt minimalt!

Og hvad gode øvelser angår.... Tjah... her er nogle stykker der ikke er værst.... Se nederst på siden... der er vist 4 mave øvelser.

Mavse træning! 4 øvelser af slagsen

ps. hva den der Cable Crunch angår laver jeg den omvendt. Hvor man sidder på knæ med ryggen til cabeltårnet, og trækker ned.

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også lige med på en lytter, da jeg også meget gerne vil have sixpack til sommer ;)

Hvor lavt er lav fedtprocent? Har nemlig overvejet at hive fat i en biologilærer på min skole og låne deres apparat til at måle det.

Hvis det nu er for højt, hvordan vil I så anbefale man får det ned?

Link to comment
Share on other sites

Insaniac, som vi talte om på #mol.dk så er det jo lige meget med at få den målt. Du skal jo smide den samme mængde fedt alligevel. Du skal selvfølgelig også have udviklede mavemuskler, men så længe du træner med belastning, eller øvelser hvor du ikke kan tage 15+ reps skal de nok komme ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share