Pizza..mums!


KristianS
 Share

Recommended Posts

Om jeg så fik 50% ville jeg stadig ikke spise på McD. Når jeg en sjælden gang alligevel får mig forvildet derind (noget med forbindelsen mellem alkoholindtag og manglende dømmekraft), så bliver jeg kun tilnærmelsesvist mæt ved også at spise emballagen og bakken.

I øvrigt vil jeg nok betegne "sund junk food" som lidt af en selvmodsigelse, omend jeg godt ved, hvad du mener... ;)

Jeg synes dog for nyligt at have læst, at mange af de såkaldte færdigretter, som man bare skal smide i mikro'en i 5 min. eller stege på panden ganske kort ofte er ganske gode rent næringsmæssigt.

Personligt elsker jeg dog at lave mad, så jeg har kokkehuen på næsten hver aften. :)

Mvh.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Hehe jaeh, men man behøver faktisk ikke spise bakken for at blive mæt - 4 cheeseburgere for 40kr. plejer at gøre forskellen for mig - dog skal dette ikke anbefales i forbindelse med alkoholindtag :-)

I forbindelse til min reference med McDonalds kan næringsfordelingen på alle deres burgere læses her på en sjov lille side kaldet bioweb.

Adressen er:

Med'>http://www.bioweb.dk/bioemner/kost/kost_burger.html

Med

Venlig hilsen
Link to comment
Share on other sites

For lige at kommer tilbage til emnet igen *G* så spiser jeg selv når jeg har "trang" til fast food, en pizza bestående af Dobbelt Tomatsauce + skinke + KOLD ananas. DVS der skal intet ost på pizzaen. Når man spiser sådan en fætter første gang så smager den måske lidt anderledes, men det er på en god måde. Har nu efterhånden spist pizza på den måde i over et halvt år, får jeg en pizza med ost kan jeg ikke smage den store forskel.

Vedr. Burgere, hvis man alligevel får forvildet sig ind på McD eller burger King, så kan man godt "forbedre" sin burger. Undlad ost, dressing, salat mayo. Personligt spiser jeg selv en burger med: bolle+køb+salat+ketchup.... Det smager ganske fint.... Problemet er som i selv nævner man bliver ikke rigtig mæt, af maden så nogle mennesker har måske trang til endnu en burger efter den første.....

Jaja vi er nu engang alle sammen forskellige... Nogle mennesker træner, andre spiser burgere *hahahaha*

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jeg vil klart andbefale en pizza med sharwamakød (ell hvad der du er, kødstrimler ect.), tomatsouce, salat og evt. en lille smugle dressing. Jeg ved godt at der findes sundere pizzaer (en med tun fx), men denne er ihvertfald absult acceptabel og så smager den fantastisk!  Og efter den første bliver man næsten afhængig af at der ikke er ost på. Pizzaer uden ost er meget sprødere, og medmindre man er fanatisk, er de udmærkede når man får lyst til lidt "junk" mad. Og det skal der da også være plads til indimellem.....:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share