7. etape, Barcelona - Andorra, 224 km


TLunau
 Share

Recommended Posts

Heh når man skriver 8 mulige udfald skal et af dem næsten passe men desværre havde Jarvig ret

Egentlig ikke.

Skrev at hvis udbrydergruppe holdt hjem, så umuligt at forudsige + at kom favoritterne samlet hjem så vandt Contador af dem.

Det kan 5 årig regne ud. Men ikke folk som er chef for cykelhold med et budget på +100 mio. kr. Rystende. Simpelthen rystende, at profesionelle sportsudøvere har så lidt indsigt i deres egen sport. Rystende.

Link to comment
Share on other sites

Åbenbart spreder evnesvagheden sig fra landevejen Frankrig til kommentatorer i TV.

I TV2-nyhedernes sportsoversigt blev sagt noget ala.

"Hvis der ikke har været cykelløb før bjergene, så blev der i den grad kørt cykelløb i dag"

Undskyld spade. Men af en bjergetape at være, så var det det tammeste cykelløb man kunne se. Altså præcist 100 % modsat af, hvad du siger i din kommentering. Nej der blev ikke den grad kørt cykelløb i dag. Der blev kørt tøsecykelløb i overdrevne mængder.

Flot spade. Din løn for dagens indsigtsfulde analyse af touren er en giro med indbetalingskrav på 750.000 kr. for hjernedødt udført arbejde.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Desuden er Lance stadig den største NAR i verden!!

hvorfor..fordi han kører op med Cadel, Andy og de andre?

Lance er da den der sætter lidt sjov i løbet :bigsmile:

kedelig deffensiv etappe. Cadel prøvede, men kan ikke. Alle er bange for Astana..

Link to comment
Share on other sites

kedelig deffensiv etappe. Cadel prøvede, men kan ikke. Alle er bange for Astana..

Tjo, som du selv siger, Cadel prøvede. Jeg synes ikke vi skal lange alt for hårdt ud efter de andre hold. For det er med god grund de er bange for Astana. De har mange heste at spille på som kan trække Lance og Contador op, og det tempo dræner bare de andre for den energi der måtte være. At blive kørt ihjel af et hold der er bedre kan man ikke klandre nogen for. De andre (Saxobank m.fl.) blev bare slået af et hold der var stærkere. Jeg tror såmænd gerne Schleck, Evans, Sastre osv. ville have kørt fra Contador og Armstrong. Men mon ikke de udmærket vidste, at det ville være spildte kræfter, da de ikke ville have en jordisk chance for at komme fri alligevel?

Jeg tror bare Contadors konkurrenter skal være glade for at de ikke mistede flere sekunder end de gjorde, for hans ryk så grusomt ud. Jeg tror de skal være glade for han ikke lavede det udfald to kilometer længere nede, for så havde deres tidstab været endnu større. Contador gav lige en lille forsmag på hvad der venter dem i Alperne, og resten af Astana sad med og gav resten af feltet et vink med en vognstang om, at "all resistance is futile in 2009".

Link to comment
Share on other sites

Contadors ryk var rigtigt godt, men han øgede ikke voldsomt meget i tid på de 2 K han kørte alene. Hos forfølgene var lance f.eks ikke oppe at stå.(han skulle jo heller ikke pace) Så, selvom han trådte rigtigt godt væk (pace fra motorcykel) er han ikke nødvendigvis SÅ meget hurtigere end de andre..

jeg vil godt se hvad han og de andre kan hvis der virkelelig bliver et rigtigt hundeslagsmål på et bjerg fra starten af.

Link to comment
Share on other sites

Tjo, som du selv siger, Cadel prøvede. Jeg synes ikke vi skal lange alt for hårdt ud efter de andre hold. For det er med god grund de er bange for Astana. De har mange heste at spille på som kan trække Lance og Contador op, og det tempo dræner bare de andre for den energi der måtte være. At blive kørt ihjel af et hold der er bedre kan man ikke klandre nogen for. De andre (Saxobank m.fl.) blev bare slået af et hold der var stærkere. Jeg tror såmænd gerne Schleck, Evans, Sastre osv. ville have kørt fra Contador og Armstrong. Men mon ikke de udmærket vidste, at det ville være spildte kræfter, da de ikke ville have en jordisk chance for at komme fri alligevel?

bla bla bla, Jeg synes ikke man kan tale om, at de blev slået af Astana. Nej, de blev nakket af sig selv. Prøv at se hvor mange ryttere, der kunne følge hele vejen op ad bjerget! Jeg tror stadig ikke på, at Astana er så stærkt, hvis der virkelig blev lagt et pres fra de andre ryttere! Cadels forsøg var jo ekstremt halvhjertet! Sastre var en pussy og Frank og Andy blev holdt i tæt snor. Wiggins, Vandevelde og Tony er bare tilfredse nok med at kunne køre med. ARGH, tøser. Det bliver vitterligt først på Ventoux, at der kommer power i afslutningen.

Jeg tror bare Contadors konkurrenter skal være glade for at de ikke mistede flere sekunder end de gjorde, for hans ryk så grusomt ud. Jeg tror de skal være glade for han ikke lavede det udfald to kilometer længere nede, for så havde deres tidstab været endnu større. Contador gav lige en lille forsmag på hvad der venter dem i Alperne, og resten af Astana sad med og gav resten af feltet et vink med en vognstang om, at "all resistance is futile in 2009".

Hans ryk var pisse sejt, meeen så hurtigt kørte han heller ikke efterfølgende. Jeg vil ikke mene 20 sekunder er meget på 3-4 kilometer.

Så lige DR's aftentour. Andy virker frisk og lidt teenagesur. Han skal nok angribe i sidsteugen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share